Subgarsiniai traukiniai
Žymės vieta žymių medyje:
|
||||
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
|
||||
|
||||


<i>Mintis nuvykti 160 kilometrų per 12 minučių vilioja, bet inžinerijos ir ekonominių veiksnių ignoruoti negalima.</i>


„Hyperloop“ traukinių idėja keletą metų figūruoja žiniasklaidoje ir dažniausiai ši technologija būdavo siejama su JAV. Tačiau 2017 m. naujovę bus galima išbandyti ir viešuosiuose Vokietijos traukiniuose - kol kas tai arčiausiai Lietuvos vyksiantis eksperimentas.


Startuolis „Hyperloop One“ yra viena įmonių, kurios siekia įgyvendinti verslininko Elono Musko kelerius metus vis kartojamą mintį, kad keleivius galima gabenti maždaug 1,3 tūkst. km/val. greičiu.


Pasak kūrėjų, „Hyperloop“ labai greitai sukels perversmą transporto pasaulyje. Bet ar kada susimąstėte, koks jausmas bus keliauti šio neįtikėtinai galingo prietaiso viduje?


<em>Greitosios Hyperloop sistemos kapsulės bus gaminamos iš anglies pluošto, kuris turės apsaugoti keleivius nuo bet kokių įmanomų sužeidimų. Kaip <a href="http://www.theverge.com/2016/5/24/1


<i>RF geležinkelio monopolija sukūrė darbo grupę su Hyperloop One, svarsto linijos tiesimą</i>


<i>Netoli Las Vegaso, Hyperloop One startuolis atliko pirmąjį pasaulyje <a href=\"/a-test-track-is-being-built-for-elon-musk-s-1-200-km-h-train\">hyperloop technologijos bandymą</a>, ir pademonstra


Slovakija tapo pirmąja Europos šalimi šią savaitę pasirašusia oficialų susitarimą su bendrove „Hyperloop Transportation Technologies“(HTT) dėl supergreitos „Hyperloop“ transporto sistemos įgyvendinimo. Šios Vidurio Europos šalies vizijose – sostinės Bratislavos sujungimas su Viena ir Budapeštu.


Kad būtų įgyvendinta supergreitos „Hyperloop“ transporto sistemos idėja, inžinieriai turi sukurti beveik vakuumines kilometrus besitęsiančias vamzdžių sistemas, panaudoti galingus magnetus, kad kapsulės pasiektų beveik garso greitį tokiu būdu, kad keliaujantiems žmonėms nebūtų bloga.