Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Taršos mažinimo būdai
 
 

Taršos mažinimo būdai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(51) 2019-09-23 -2
Vis garsiau kalbama apie automobilių apmokestinimą 20 Eur, jei šie į orą išmeta bent 130 CO₂ g/km. Panašu, kad lietuvių pinigines ši mokestis tuštins jau nuo kitų metų. Jei automobilis teršia daugiau, tuomet už kiekvieną papildomą gramą mokama po 0,5 €. SEB banko analitikų duomenimis, šis mokestis skaudžiausias bus labai senų ir galingų automobilių savininkams. Tiesa, kad jis būtų efektyvus, dar teks nemažai padirbėti.
(46) 2019-08-22 -2
Nuo kitų metų planuojamas įvesti automobilių taršos mokestis šalies biudžetą pirmaisiais metais papildytų 10–15 mln. eurų, vėliau ši suma galėtų siekti iki 100 mln. eurų, sako aplinkos ministras.
(37) 2019-10-13 31
Žinią apie neišvengiamai gresiantį automobilių taršos mokestį visuomenė pasitinka įvairiai. Vieni panikuoja, kiti piktinasi, tretiems vienodai šviečia. Tačiau pagalvojus, kaip visa tai veiks, lieka tik gūžčioti pečiais: ką galvojo tokią sistemą pasiūlę Aplinkos ministerijos atstovai? Ar jie nagrinėjo kitose šalyse sėkmingai veikiančias praktikas? Ar įvertino galimas rizikas Lietuvoje?
(27) 2019-10-17 -11
Vyriausybė trečiadienio posėdyje pritarė Aplinkos ministerijos siūlomam taršių automobilių mokesčiui. Kaip Vyriausybės nutarimo aiškinamajame rašte nurodo ministerija, projektu nustatomas mokestis bus taikomas visiems įsigijusiems mašinas po 2020 metų sausio 1-osios.
(26) 2019-10-07 9
Portale Peticijos.lt išplatintą peticiją „Taršos mokesčiui – NE“ pirmadienį buvo pasirašę per 46 tūkst. asmenų.
(20) 2019-03-04 298
Naujas ambicingas tyrimas rodo, kad žmonija su anglies dioksido emisijomis gali gana nesudėtingai susidoroti ir tam nereikia sudėtingų technologijų, kažkokių „proveržių“. Viskas gana paprasta… na, beveik.
(12) 2019-08-01 -9
Aplinkos ministerija siūlo apmokestinti automobilius, kurie į orą išmeta 130 g/km anglies dvideginio ir daugiau. Tiesa, iki šiol neaišku, ar mokestį mokės visų automobilių savininkai, ar tik naujai registruojamų. Didžioji dalis vairuotojų griebiasi už galvų ir bando išsiaiškinti, tai kiek gi tektų sumokėti ir kur rasti informaciją apie CO2 emisiją. Gal automobilio registracijos liudijime? Nebūtinai.
(11) 2019-05-10 3
Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika, kalbėdamas apie automobilių taršos mažinimo priemonę, kurios viena iš sudedamųjų dalių – 1000 eurų siekianti kompensacija nusprendusiems atsisakyti taršių automobilių, sakė, kad ši priemonė turėtų startuoti metų pabaigoje.
(10) 2019-04-19 1
Vyriausybė galutinai pritarė Nacionaliniam oro taršos planui. Jam praėjusią savaitę ministrų kabinetas pritarė iš esmės.
(8) 2019-10-19 -4
Dyzelinu varomi automobiliai pasižymi didesniu azoto oksidų kiekiu, palyginti su kitomis degalų rūšimis varomais automobiliais, todėl kompensacijos už tokiu kuru varomų automobilių įsigijimą nebus skiriamos, sako Aplinkos ministerijos Klimato kaitos valdymo grupės patarėja Kristina Sabaliauskienė.
(6) 2019-10-22 -2
Siekiant mažinti aplinkos taršą ir įgyvendinti europinius įsipareigojimus, Energetikos ministerija parengė ir trys ministrai – energetikos, aplinkos ir susisiekimo – pasirašė įsakymą, kuris nustato, kad nuo 2020 m. pradžios į dyzeliną bus įmaišoma daugiau biodegalų lapkričio ir kovo mėnesiais.
(5) 2019-09-10 27
Aplinkos ministerija užregistravo ministro įsakymo projektą, nurodantį, kaip turėtų būti skiriamos kompensacijos tiems, kurie nuspręs taršų automobilį pakeisti mažiau taršiu. Pasirodo, vienam automobiliui kompensacija bus skiriama tik vieną kartą, o pasinaudoję lengvata jos galės ir netekti, jei nevykdys reikalavimų.
(4) 2019-10-08 -5
Elektroninę Seimui adresuotą peticiją, raginančią nepritarti Aplinkos ministerijos parengtam automobilių taršos mokesčio projektui, per savaitgalį pasirašė daugiau nei 45 tūkstančiai internautų.
(3) 2019-11-07 -3
Trečiadienį Seime registruotas motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymas, kuriuo remiantis mokestį tektų mokėti automobiliams, pirmą kartą registruojamiems Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre. Kitaip nei anksčiau siūlyta, mokestį tektų mokėti ne kaskart pasikeitus automobilio savininkui, o tik pirmą kartą įregistravus jį Lietuvoje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos