Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Taršos teisinis reguliavimas
 
 

Taršos teisinis reguliavimas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2019-05-14 25
Mažiau nei prieš dvejus metus Jungtinė Karalystė paskelbė planus savo transportą pilnai elektrifikuoti iki 2040-ųjų metų bei visiškai uždrausti benzinu ir dyzelinu varomų automobilių pardavimus. Tačiau dabar jau kyla minčių šį terminą paankstinti ir šiuos tikslus pasiekti gerokai anksčiau.
(0) 2019-05-09 47
Visai neseniai sužinojome, kad „Tesla“ ir „Fiat-Chrysler“ susitarė apjungti savo transporto priemones. Taip „Fiat-Chrysler“ siekia atitikti griežtėjantį Europos reglamentavimą dėl anglies dioksido emisijų. Ir buvo skelbiama, kad greičiausiai „Tesla“ už tokią paslaugą iš „Fiat-Chrysler“ gaus šimtus milijonų eurų. Pasirodo, kad suma bus kur kas ženklesnė.
(1) 2019-04-22 43
Pranešama, kad „Tesla“ padės „Fiat“ įveikti naujus ES teisinio reglamento reikalavimus ir šiai kompanijai iškilusius sunkumus.
(15) 2019-04-02 2
Europos Parlamentas (EP) iš esmės sugriežtino naujų Europoje parduodamų automobilių taršos ribas. Vėliausiai 2030 m. naujų automobilių į aplinką išmetamas anglies dvideginio (CO2) kiekis turės sumažėti 37,5 proc. palyginti su 2021 m. lygiu. Tai gerokai daugiau nei 30 proc. sumažėjimas, kurį iš pradžių siūlė įteisinti Europos Komisija (EK), teigiama pranešime žiniasklaidai.
(5) 2018-12-21 13
Nauji automobiliai Europos Sąjungoje 2030 metais anglies dioksido į aplinką galės išmesti 37,5 proc. mažiau nei 2021-aisiais.
(14) 2018-09-10 13
Vos tik kiek aprimo skandalas dėl automobilių gamintojų klastotų išmetamųjų teršalų rodiklių, naujasis tyrimas jiems suduoda dar vieną smūgį. Paaiškėjo, kad nuo 2000 metų visi europiečiai papildomai už degalus sumokėjo 150 milijardų eurų ir tai yra automobilių gamintojų kaltė.
Jie žadėjo geresnį automobilių efektyvumą ir mažesnes degalų sąnaudas, bet panašu, jog visa tai buvo melas. Skaičiuojama, kad vien Vokietijos vairuotojai nuo 2000 metų papildomai už degalus sumokėjo 36 milijardus eurų – daugiausiai iš visų europiečių.
(2) 2018-09-03 14
Rugsėjo 1-ąją įsigaliojo nauji emisijos ir degalų sąnaudų testų standartai: WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) ir RDE (Real Driving Emissions). Anksčiau galiojo NEDC (New European Driving Cycle) standartas, kai emisijos buvo matuojamos idealiomis sąlygomis, o ne realiomis. Todėl vairuotojai ir piktindavosi, kad kataloguose nurodytos, pavyzdžiui, degalų sąnaudos neatitinka tų, kurias rodo automobilio kompiuteris.
(2) 2018-09-01 14
Naujausias mokslinis tyrimas parodė, kad oro tarša sukelia „milžinišką“ intelekto sumažėjimą – tai juo įrodyta, kad oro teršalai kenkia ne tik kūnams, bet ir protams, rašo „The Guardian“.
(9) 2018-05-16 42
Kolorado valstijos teismui pateiktas ieškinys, kuriuo Boulderio, San Migelio apygardos ir pats Boulderio miestas siekia priversti „ExxonMobil“ ir „Suncor“ finansiškai atsakyti už išlaidas, kurias gyventojai patiria ir ateityje patirs dėl klimato kaitos. Ir tai tik pradžia.
(0) 2018-04-20 -1
Siekdama sustabdyti dyzelinių automobilių pardavimų mažėjimą, „Volkswagen“ kompanija sumąstė naują strategiją. Kompanija klientams pasiūlys galimybę pakeisti įsigytą dyzelinį automobilį į tokį, kuris atitiks griežtėjančius dyzelinių automobilių apribojimus ir draudimus.
(39) 2018-04-18 -8
Vyriausybė svarsto nuo kitų metų apmokestinti taršius automobilius, sako premjeras Saulius Skvernelis.
(0) 2018-04-09 1
Dyzeliniams automobiliams tenkanti Vokietijos naujų automobilių rinkos dalis kovą toliau mažėjo, parodė paskelbti oficialūs duomenys, kurie patvirtino, kad pirkėjai sureagavo į teismo sprendimą, dėl kurio šioms transporto priemonėms gali būti uždrausta įvažiuoti į miestų centro dalis.
(12) 2018-04-03 54
Buvęs Kalifornijos gubernatorius Arnold‘as Schwarzenegger‘is ketina paduoti į teismą naftos bendroves, kurios jo teigimu „žudo žmones visame pasaulyje“. Siekdamas įrodyti, kad jo ketinimai yra rimti, jis pareiškė, kad jau derasi su keliomis advokatų firmomis.
(25) 2017-09-21 10
Europoje per metus daugiau kaip 4500 pirmalaikių mirčių nulemia didesnė nei skelbiama dyzelinu varomų automobilių tarša, paskelbė mokslininkai.
(11) 2017-04-28 16
Gausėjant automobilių, nenumaldomai didėja ir kietųjų dalelių kiekis ore. Nereikia nė sakyti, jog tai neigiamai veikia žmonių sveikatą. Tačiau panašu, jog dar ne visai suprantame kaip stipriai. Edinburgo universiteto mokslininkų atradimas priverčia vėl atsigręžti į šią problemą: pasirodo, dyzelio deginių dalelės kaupiasi vienoje iš svarbiausių mūsų organų sistemų ir daro ten didžiulę žalą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos