Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Taršos teisinis reguliavimas
 
 

Taršos teisinis reguliavimas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2020-03-06 -4
Lietuvoje taikomos elektromagnetinės spinduliuotės normos suvienodintos su rekomenduojamomis autoritetingų tarptautinių organizacijų, išlaikant svarų atsargos rodiklį. Iki šiol mūsų šalyje galiojusios ribinės vertės buvo vienos žemiausių Europoje.
(0) 2020-01-29 1
Paskelbus Lietuvos nacionalinio 5G technologijų plėtros plano detales išaiškėjo, kad vienas iš šio plano punktų yra Lietuvos elektromagnetinės spinduliuotės normų suvienodinimas su didžiąja Europos Sąjungos dalimi. Tai reiškia, kad ilgą laiką taikytos konservatyviosios taršos normos mobiliajam ryšiui naudojamame bangų ruože bus didinamos apie 10 kartų.
(37) 2019-10-13 32
Žinią apie neišvengiamai gresiantį automobilių taršos mokestį visuomenė pasitinka įvairiai. Vieni panikuoja, kiti piktinasi, tretiems vienodai šviečia. Tačiau pagalvojus, kaip visa tai veiks, lieka tik gūžčioti pečiais: ką galvojo tokią sistemą pasiūlę Aplinkos ministerijos atstovai? Ar jie nagrinėjo kitose šalyse sėkmingai veikiančias praktikas? Ar įvertino galimas rizikas Lietuvoje?
(2) 2019-10-12 24
Nuo kitų metų senus bei taršius automobilius savo vardu registruojantys asmenys jau turės mokėti taršos mokestį. Du kertiniai momentai: mokestis mokamas kiekvieną kartą registruojant automobilį. Jis priklauso nuo CO2 emisijos.
(4) 2019-10-08 -5
Elektroninę Seimui adresuotą peticiją, raginančią nepritarti Aplinkos ministerijos parengtam automobilių taršos mokesčio projektui, per savaitgalį pasirašė daugiau nei 45 tūkstančiai internautų.
(3) 2019-10-08 -14
Automobilių taršos mokestis įgauna tikrąją formą ir pagreitį. Numatoma, kad jis įsigalios nuo 2020 metų sausio 1 dienos. Manoma, kad automobilių taršos mokestis svyruos nuo 36 iki 1400 eurų ir bus sumokamas kas kartą registruojant automobilį po 2020-ųjų sausio 1 d. Tautiečiai jau sukruto: verda diskusijos, kam ir kiek teks mokėti. Pasidomėjome, kokių markių ir kokio amžiaus naudoti automobiliai Lietuvoje perkami dažniausiai ir kiek gi jų savininkams teks atseikėti eurų registracijos metu.
(26) 2019-10-07 9
Portale Peticijos.lt išplatintą peticiją „Taršos mokesčiui – NE“ pirmadienį buvo pasirašę per 46 tūkst. asmenų.
(33) 2019-10-07 3
Aplinkos ministerija siūlo įvesti vienkartinį automobilių taršos mokestį ir jį tiesiogiai susieti su išmetamu anglies dvideginio kiekiu.
(7) 2019-09-25 66
Kalifornija ir dar 23 kitos JAV valstijos pateikė ieškinį, nukreiptą prieš Donaldo Trumpo administraciją ir jos siekius blokuoti Kalifornijos valstijos numatytus lengvųjų automobilių ir sunkvežimių išmetamųjų teršalų standartus.
(51) 2019-09-23 -1
Vis garsiau kalbama apie automobilių apmokestinimą 20 Eur, jei šie į orą išmeta bent 130 CO₂ g/km. Panašu, kad lietuvių pinigines ši mokestis tuštins jau nuo kitų metų. Jei automobilis teršia daugiau, tuomet už kiekvieną papildomą gramą mokama po 0,5 €. SEB banko analitikų duomenimis, šis mokestis skaudžiausias bus labai senų ir galingų automobilių savininkams. Tiesa, kad jis būtų efektyvus, dar teks nemažai padirbėti.
(11) 2019-09-16 75
Arnoldas Schwarzeneggeris pasmerkė JAV prezidentą Donaldą Trumpą dėl precendento neturinčio aplinkosauginio įstatymo panaikinimo ir ypatingai dėl jo ketinimų Kalifornijos atžvilgiu.
(13) 2019-08-01 -14
Aplinkos ministerija siūlo apmokestinti automobilius, kurie į orą išmeta 130 g/km anglies dvideginio ir daugiau. Tiesa, iki šiol neaišku, ar mokestį mokės visų automobilių savininkai, ar tik naujai registruojamų. Didžioji dalis vairuotojų griebiasi už galvų ir bando išsiaiškinti, tai kiek gi tektų sumokėti ir kur rasti informaciją apie CO2 emisiją. Gal automobilio registracijos liudijime? Nebūtinai.
(0) 2019-07-24 1
Svarstant Lietuvoje apmokestinti taršius automobilius, pradinis mokestis galėtų būti 20 eurų per metus, sako Aplinkos ministerijos kancleris.
(0) 2019-07-05 -47
Dar balandžio mėnesį vyriausybė patvirtino nacionalinį taršos mažinimo planą ir pritarė, jog mažinti taršą šalyje – privalu. Siekdama kovoti su normas viršijančia oro tarša Aplinkos ministerija pateikė siūlymus įvairiomis priemonėmis mažinti automobilių sukeliamą taršą bei riboti jų judėjimą miestų centruose.
(1) 2019-05-14 25
Mažiau nei prieš dvejus metus Jungtinė Karalystė paskelbė planus savo transportą pilnai elektrifikuoti iki 2040-ųjų metų bei visiškai uždrausti benzinu ir dyzelinu varomų automobilių pardavimus. Tačiau dabar jau kyla minčių šį terminą paankstinti ir šiuos tikslus pasiekti gerokai anksčiau.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos