Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos ir inovacijos traukiniuose
 
 

Technologijos ir inovacijos traukiniuose

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-03-21 26
Jei pabandytumėte įsivaizduoti garvežį, tikriausiai mintyse iškiltų animaciniuose filmuose ne kartą matytas lokomotyvo siluetas. Tačiau jei geriau įsižiūrėtumėte į tokio garvežio dizainą, pastebėtumėte, kad mašinistas tikrai negali gerai apžvelgti priešais besidriekiančių bėgių. Tai kodėl jo kabina nebuvo įrengta garvežio priekyje, kur mažiau dūmų ir matomumas geresnis?
(3) 2019-01-03 21
Gruodžio 28 d. milžiniška kasybos įmonė „Rio Tinto“ paskelbė, jog Vakarų Australijoje įrengta jos autonominė traukinių sistema „Auto Haul“ per pusmetį nuo liepos mėnesio pergabeno krovinius didesniu nei 1 mln. kilometrų atstumu. Įmonės atstovai šią pilnu pajėgumu veikiančią visiškai autonominę geležinkelių sistemą vadina didžiausiu pasaulio robotu, rašo „Ars Technica“.
(2) 2018-11-23 4
Anksčiau traukinių tualetai iš esmės buvo skylės grindyse, bet dabar naudojami specialios atliekų surinkimo sistemos, kurios yra švaresnės, nesukelia diskomforto prie bėgių gyvenantiems žmonėms. Tačiau ar tikrai nebėra traukinių, kurie atliekas mestų tiesiai ant bėgių? Tikrai tokių vis dar yra ir tikrai ne tik besivystančiose šalyse.
(3) 2018-08-31 9
„Siemens“ geležinkelių technologijų parodoje „InnoTrans 2018“ ketina pademonstruoti pirmąjį savo krovininių traukinių lokomotyvą „Vectron Dual Mode“, kurį varo ir dyzelinis variklis, ir elektrinė pavara, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2018-05-14 10
Ketvirtoji pramonės revoliucija, arba „Industry 4.0“, pakeis įvairių industrijų veidą. Viena sudėtinių jos dalių – didžiuliai kaupiami duomenų kiekiai, vadinami „Big data“. Pavyzdžiui, pervežimų traukiniais sektoriuje duomenų kiekiai yra išties milžiniški. Viena yra juos surinkti, o visai kas kita – juos analizuoti ir iš jų sukurti vertę organizacijai.
(1) 2017-06-06 -5
Kinai niekada nestokojo ambicijų įvairiose srityse. Šį kartą ši tauta vėl nustebino pasaulį, pristatydama futuristinį traukinį, kuris geba važiuoti virtualiais bėgiais.
(0) 2017-02-10 4
Pagal Jungtinės Karalystės (JK) transporto sektoriaus ekspertų planus, bandydamos įveikti augančią transporto paklausą, traukinių kompanijos bilietams pirkti ateityje gali naudoti pirštų antspaudų ar akies rainelės nuskaitymo technologiją.
(2) 2016-04-15 26
Iškili Japonijos architektė Kazuyo Sejima suprojektavo praktiškai nematomą traukinį, kuris savo reisus pradės jau 2018 m.
(0) 2015-12-14 27
Senovėje, norint iš vienos vietos į kitą nugabenti daug krovinių, buvo tik du pasirinkimai. Krovinius gabenti upėmis arba arklių traukiamais vežimais. Bet ką daryti, jei upė teka priešinga kryptimi nei reikia? Tada belieka arklių traukiami vežimai. Išradėjai galvojo, kaip sumažinti trintį. Ar žinojote, kad pirmųjų bėgių užuomazgos mena Senovės Graikijos laikus?
(2) 2015-05-19 16
Lietuvą pasiekė geležinkeliečiams skirtas daugiafunkcinis bėginis automobilis „Unimog“.
(8) 2015-04-21 23
<em>Japoniškas magnetinės levitacijos traukinys vėl pagerino pasaulio traukinių greičio rekordą bandomajame važiavime netoli Fudžijamos pasiekęs 603km/h greitį.</p><p>Traukinys viršijo <a t
(0) 2015-04-01 60
Žinoma, traukinys neperskris kalnų ar vandenynų kaip lėktuvas, tačiau palyginus su orlaiviais, kelionės bėginiu transportu yra daug pigesnės, patogesnės ir kur kas vaizdingesnės. Sakysite, lėktuvu greičiau? Nė velnio! Šiuolaikiniai traukiniai taip pat gali įsibėgėti iki sunkiai suvokiamų greičių, leidžiančių didelius atstumus įveikti akimirksniu. Tad, kviečiame susipažinti su 10 sparčiausių pasaulio traukinių:
(0) 2014-12-09 32
<em>Jeigu nepasislenka, nudegink! Prie traukinio pritvirtinti lazeriai išbandomi kaip greitaeigių traukinių linijos valymo būdas. Ką reikia taip galingai šalinti? Lapus.</em>
(0) 2014-05-22 75
Magnetinės levitacijos traukiniai dėl ypač didelio greičio pastaraisiais metais sulaukė didelio mokslininkų susidomėjimo. Jų vystymosi pradžia buvo labai lėta – pirmasis 1984 m. važiavęs magnetinęs levitacijos traukinys judėjo vos 42 kilometrų per valandą greičiu.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos