Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos ir tendencijos
 
 

Technologijos ir tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-01-26 0
Savaime šonu slystanti (angl. self-drifting) „Toyota Supra“ skirta sumažinti gyvybei pavojingų avarijų dažnį, naudojant šonaslydį dėl rimtos priežasties.
(10) 2021-01-25 31
Intelektinė nuosavybė yra nepaprastai vertingas turtas. Ir kompanijos turi būti pasiruošusios ją ginti. Kai 2020-ųjų pabaigoje „Tesla“ priėmė naują programinės įrangos inžinierių, niekas nesitikėjo, kad kompanija su juo turės susitikti teisme.
(7) 2021-01-24 47
Gamykla Kinijoje pagamino automobilio baterijas, kurias galima visiškai įkrauti vos per penkias minutes, praneša „The Guardian“.
(7) 2021-01-20 10
„Tesla“ dažnai sulaukia daug kritikos. Tai yra normalu, turint omenyje beprotišką šios kompanijos populiarumą, vertę ir sėkmę. Tačiau ne visa kritika „Tesla“ atrodo priimtina - elektromobilių gamintojas santykius su „Pingwest“ aiškinsis teisme.
(20) 2021-01-20 13
Šiemet gegužę įsigalios naujas Europos Sąjungos padangų ženklinimas, kuris pirkėjus geriau informuos apie padangų charakteristikas. Naujoje padangų etiketėje buvo pakeistos riedėjimo pasipriešinimo ir stabdymo šlapiame kelyje klasės, o triukšmingumas bus nurodomas decibelais ir A, B arba C raidėmis, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(0) 2021-01-19 4
Panašu, kad mokslininkų komanda sukūrė švaresnį būdą gaminti degalus benzininiams automobiliams, nenaudojant nieko kito, išskyrus atsinaujinančią energiją.
(0) 2021-01-19 33
Atostogos skamba gerai, bet tik tada, kai jos nėra priverstinės. „Audi“, kaip ir daug kitų technologinių bendrovių, pateko į daugeliui nežinomos krizės gniaužtus. Stoja automobilių gamyba ir „Audi“ bosas Markusas Duesmannas yra priverstas pripažinti - automobiliai vėluos ir laikinai be darbo liks apie 10 tūkstančių darbuotojų. Ir tai nėra tik „Audi“ problema.
(1) 2021-01-18 14
„Tesla“, kaip ir ne viena kita automobilių kompanija, intensyviai tobulina autonominio vairavimo technologijas. Ir dabar atėjo laikas naujam šios evoliucijos žingsniui - kompanija užpildė patento prašymą naujam milimetrinių bangų radarui.
(12) 2021-01-13 3
Klausimas, nesulaukiantis pakankamai dėmesio – kiek kainuoja elektrinės transporto priemonės įkrovimas? Svarstydami galimybę įsigyti elektromobilį, daugelis apie tai pagalvoja. Taigi, kiek tai kainuoja?
(12) 2021-01-12 24
JAV nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) patikrino „Tesla Model Y“ saugumą. Ir šių bandymų rezultatai maloniai stebina.
(18) 2021-01-11 37
Vienas iš didžiausių elektromobilių privalumų - galimybė vairuoti naudojant vieną pedalą. Naudojant vien akceleratorių galima važiuoti labai tiksliai, o vairuotojas mažiau pavargsta. Kai elektromobilis neturi tokios galimybės, jis yra aršiai kritikuojamas - juk vieno pedalo metodas taip patinka vairuotojams! Tačiau „Volkswagen“ teigia, kad regeneracija kaskart pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus nebūtinai yra geriausias sprendimas.
(7) 2021-01-07 5
Įsivaizduokite - ateinate prie savo „Tesla“ automobilio ir pastebite ant žemės pabirusias šukes. Žinoma, iš karto pagalvotumėte apie blogiausią - kažkas išdaužė stiklą ir pavogė jūsų neatsargiai automobilyje paliktus vertingus daiktus. Tačiau tai ne visada yra tiesa. Kai kurie „Tesla“ automobiliai yra tokie autonomiški, kad savo stiklus išdaužia patys.
(0) 2021-01-07 10
Naujų 2021 m. „Tesla Model 3“ ir „Model Y“ automobilių savininkai praneša apie rimtas problemas, susijusias su šildymo sistema. Šaltinių teigimu, tai gana plačiai paplitusi problema.
(50) 2021-01-06 42
Vairuojant automobilį negalima kalbėti telefonu - tai laikoma nesaugiu dėmesio nukreipimu nuo kelio. Savaime aišku, rašyti žinutes yra dar pavojingiau. Už naudojimąsi telefonu galite sulaukti nemenkos baudos. Tuo tarpu automobilio ekranu galite naudotis kiek norite - ar tai saugu?
(0) 2021-01-06 6
„Tesla“ buvo kur kas labiau suinteresuota parduoti savo elektromobilius turtingesnėje vakarinėje Europos dalyje ir tai buvo planas, kuris pasiteisino. Tačiau yra ir visai kita (labiau centrinė-rytinė) žemyno dalis, kuriai gamintojas iš tikrųjų neskyrė tiek daug dėmesio, kur tokios rinkos kaip Lenkija turi didžiulį pardavimo potencialą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos