Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos ir tendencijos
 
 

Technologijos ir tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2019-01-14 2
Ekonominis vairavimas apipintas įvairiais mitais – neva nuo tokio vairavimo kenčia automobilio ilgaamžiškumas, važiuoti ekonomiškai su dideliu automobiliu neįmanoma arba bandoma prisidengti, kad su automatine pavarų dėže net mėginti važiuoti ekonomiškai yra beprasmiška. Tačiau LRT.lt kalbinti pašnekovai į tokias kalbas moja ranka ir teigia, kad visa tai – tik pramanai.
(3) 2019-01-11 27
Dėl elektromobilių revoliucijos, palyginimo metrika automobilių pramonėje keičiasi. Vienas iš geriausių pavyzdžių yra „Tesla“, kuri patyliukais įvedė naują matavimo vienetą – elektromobilio įsibėgėjimo greitis nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-60 mp/h arba 0-96,6 km/h). Dabar visi gamintojai orientuojasi į šį rodiklį, bet ir „Porsche“ nenori atsilikti – pasiūlė savo matavimo vienetą.
(0) 2019-01-10 2
Elektromobilių įkrovimo kabeliai gali būti skirtingų tipų ir skirti krauti elektromobilius ne visuose elektromobilių įkrovimo stotelėse. Įkrovimo kabeliai gali būti skirstomi pagal geografinius regionus, automobilių gamintojus ir įkrovimo galingumą.
(0) 2019-01-10 10
Kompozitinės medžiagos automobilių pramonėje naudojamos vis dažniau. Jos turi daug privalumų, tačiau svarbiausi iš jų - tvirtumas, standumas ir labai mažas svoris. Dažniausiai naudojamas anglies pluoštas, o anksčiau buvo paplitęs ir stiklo pluoštas. Tačiau naujas „Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport“ turi iš įdomesnė gamtos įkvėptos medžiagos pagamintų komponentų.
(11) 2019-01-08 2
Pažvelgę po modernaus automobilio variklio gaubtu surasite plastiko jūrą. Varikliai paslepiami po daugybe plastikinių dangčių, kurie, žinoma, yra lengvai pašalinami remontui. O kas jei visus juos pašalintume ir važinėtume be jų? Kokių problemų taip prašytumėmės?
(2) 2019-01-07 13
Lapkritį buvo pristatyta naujoji „Porsche 911“ karta. Patogesnė, greitesnė, ekologiškesnė ir daugiau-mažiau atrodanti taip pat. Tačiau vienas dalykas iš karto krenta į akis - šis 911 kovos su vienu didžiausių sportinių automobilių priešu - akvaplanavimu. Kelio neišdžiovinsi, tai kaip visiškai sumažinti šios problemos tikimybę?
(0) 2019-01-04 21
Paryžius seniems dyzeliniams automobiliams taps visiškai neprieinamas, o prie jo greitai prisijungs ir dar dvi sostinės – Briuselis bei Madridas. Šie trys miestai neseniai laimėjo svarbią bylą prieš Europos Komisiją, kuri sušvelnino išmetamųjų dujų emisijos reikalavimus.
(0) 2019-01-03 8
Elektroninės automobilių saugumo sistemos yra nuostabūs išradimai. Jos gali užkirsti kelią autoįvykiui ir taip apsaugoti jus ir jūsų turtą nuo galimos žalos. Tačiau kartais atrodo, kad kai kurie automobiliai per daug kišasi į vairuotojo darbą. Tik pažvelkite, ką daro „Volvo XC40“.
(20) 2019-01-03 -6
Kai reikia įsigyti naują automobilį, didžioji vairuotojų dalis rinktųsi mašiną su tokiu pat varikliu, koks buvo senojoje. Tokias tendencijas išduoda „Continental“ atlikta vairuotojų apklausa.
(12) 2019-01-02 47
Elonas Muskas, „Tesla“ generalinis direktorius, paskelbė apie elektromobilių įkrovimo tinklo „Supercharger“ atėjimą į Europą – „šis tinklas išsiplės dramatiškai“.
(1) 2019-01-01 30
Elektromobiliai neturi oro reikalaujančių vidaus degimo variklių. Jie taip pat neturi didelių radiatorių, skirtų jėgainės aušinimui. Todėl dauguma elektromobilių turi labai lygius priekius, kur grotelių apskritai nematyti. Tačiau „Jaguar I-Pace“ kitoks - šis elektromobilis turi labai dideles groteles. Kodėl? Nors „Jaguar“ buvo kaltinama tiesiog naudojanti benzininių automobilių stilių, tos grotelės yra funkcionalios
(1) 2019-01-01 6
Jei stilius jums nėra labai svarbus, „Tesla Model 3“ galite įsigyti su aerodinamiškai ratų gaubtais, kurie, kaip teigia gamintojas, pagerina efektyvumą 10 %. Automobilio aerodinamika yra labai svarbi siekiant mažesnių sąnaudų, tai kodėl automobiliai su vidaus degimo varikliais neturi tokių gaubtų? Kodėl jie apskritai dar nepaplito?
(5) 2019-01-01 39
Automobilių gamintojai Europoje jau kuris laikas darbuojasi, siekdami sukurti bei išplėsti greitųjų elektromobilių baterijų įkroviklių tinklą. Balandžio mėn. Šveicarijos kompanija „ABB“ pristatė 350 kW greitojo įkrovimo technologiją ir teigė, kad per 8 minutes elektromobilio bateriją įkrausime tiek, kad bus galima nuvažiuoti beveik 200 km. Dabar „Porsche“ paskelbė, kad vienas iš jų kuriamų elektromobilių galėjo pasinaudoti didesne nei 400 kW įkrovimo stotele, esančia Vokietijoje.
(15) 2018-12-31 38
Dyzelinu varomų automobilių ateitis yra miglota. Tiksliau, net ne miglota – jos nebėra. Prieš 15-20 metų (o kartais ir gerokai vėliau) dyzelinas buvo laikomas ateities degalais. Dyzeliną ėmė naudoti lenktyniniai automobiliai, atsirado dyzelinių „Porsche“ ir net „Maseratti“ modelių, o kartais šių automobilių savininkai netgi džiaugėsi mažesniais mokesčiais. Tačiau dabar dyzelinių variklių dienos baigiasi. Ar ir Lietuvoje dyzeliniai automobiliai su laiku gali tikėtis apribojimų?
(3) 2018-12-31 20
Tai - klaida, kurios geriau nedaryti, bet kuri kartais pasitaiko. Įsėdate į automobilį, užvedate variklį, prisisegate saugos diržą, palinkite draugams sėkmės ir vėl pasukate raktelį. Pasigirstą klaikus garsas - starteris yra akivaizdžiai nepatenkintas, kad jo prašote padaryti jau atliktą darbą. Bet kas tą garsą skleidžia? Ar padarę tokią klaidą rizikuojate visiškai sugadinti automobilį ar kuriuos nors jo mazgus?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos