Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos ir tendencijos
 
 

Technologijos ir tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(4) 2016-11-04 -4
Viena didžiausių techninės apžiūros problemų – katalizatoriai. Kontrolieriai griežtai draudžia kiekvieną papildomą virinimo siūlę. Automobilių savininkai piktinasi – kaip gi kitaip įmontuoti keičiamą katalizatorių?
(2) 2016-11-03 39
Kaip gaminamos važiuoklės detalės, pamatysi ne kasdien. Pavyzdžiui, amortizatoriaus spyruoklė. Panašiu principu liejamos, ko gero, daugelis spyruoklių. Amortizatoriaus spyruoklė išsiskiria tuo, kad ji – masyvi. Pasirodo, jos sukamos iš iki raudonumo įkaitinto metalo strypo. Ne mažiau stebina ir tai, kad spyruoklės sukimo procesas automatizuotas mažiau nei galėtų atrodyti. Žinoma, didžiąją dalį darbo atlieka automatai, tačiau žmonių indėlis gamybos procese yra nepamainomas.
(13) 2016-11-02 47
Virdžinijoje, Rukersvilyje susiduria du „Nissan‘ai". Amerikos rinkai skirtas 2016-ųjų „Nissan Versa" ir Meksikos rinkai skirtas taip pat bazinis sedano modelis 2015-ųjų „Nissan Tsuru". Testą prižiūri pasaulinės automobilių saugumo organizacijos.
(1) 2016-09-06 19
Ar dažnai susimąstote apie bagažą, kurį susikraunate, pvz., prie galinio lango? Be reikalo. Šis vaizdo siužetas pademonstruos, kaip ten sudėtas gėris virsta mirtinais sviediniais. Šveicarijoje veikianti bendrovė Dynamic Test Center atliko testą, norėdama išanalizuoti, kokį pavojų kelia galinėje hečbeko, vienatūrio ar SUV tipo automobilio dalyje paliktas bagažas. Susidūrimo metu jie virsta tikromis bombomis, nuo kurių negelbėja nei saugos diržai, nei saugos pagalvės. Ir visai nesvarbu, keliomis saugumo žvaigždutėmis įvertintu automobiliu keliausite. Nepamirškite šito.
(2) 2016-02-26 -5
Bėda tik, kad vienas pats tokio žvėries "neužlaikysi". Reikia keturių rankų – šiokia tokia aliuzija į anų laikų "Draugystę" (Дружба). Ir rankos turi būti ne iš kelmo spirtos. Užtat koks efektyvumas! Nespėsite suskaičiuoti nė iki 3 sekundžių – ir gero pusmetrio skersmens rąstas bus perpjautas. O kur dar orą draskantys akustiniai V8 efektai! Skubantiems – veiksmas prasideda nuo 4:00 min.
(2) 2015-10-19 -8
Stabdžių sistemas gaminanti bendrovė Brembo garsėja ypač kokybiška produkcija, kurią naudoja ne vieną Formulės-1 komanda – Ferarri, STR, Sauber, Lotus, Force India, Mercedes, Red Bull... Išskirtinė šių stabdžių savybė – jie turi akimirksniu sustabdyti greičiau nei 300 km/val. lekiantį bolidą. Savaime suprantama, veikti tokie stabdžiai turi ypač patikimai. Nieko stebėtino – štai kokias perkrovas Brembo stabdžių diskai patiria bandymų metu.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos