Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos ir tendencijos
 
 

Technologijos ir tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2019-06-23 51
Šiuolaikiniai varikliai nesirado tuščioje vietoje, jie yra daugybės svarbių inovacijų ir išradimų rezultatas. Pateikiamas jų dvidešimtukas tėra keli pavyzdžiai.
(15) 2018-12-31 38
Dyzelinu varomų automobilių ateitis yra miglota. Tiksliau, net ne miglota – jos nebėra. Prieš 15-20 metų (o kartais ir gerokai vėliau) dyzelinas buvo laikomas ateities degalais. Dyzeliną ėmė naudoti lenktyniniai automobiliai, atsirado dyzelinių „Porsche“ ir net „Maseratti“ modelių, o kartais šių automobilių savininkai netgi džiaugėsi mažesniais mokesčiais. Tačiau dabar dyzelinių variklių dienos baigiasi. Ar ir Lietuvoje dyzeliniai automobiliai su laiku gali tikėtis apribojimų?
(2) 2018-12-20 8
Norėdami išlikti didieji automobilių koncernai nuolat turi stebėti rinką ir ieškoti palankių vietų investicijoms. Jau seniai praėjo tie laikai, kuomet vokiškų markių automobiliai buvo gaminami tik Vokietijoje, japoniški – tik Japonijoje, o amerikietiški – tik JAV. Tačiau iki šiol šios investicijos mūsų šalį aplenkė. Kodėl? Kodėl Lietuvoje nėra automobilių gamyklų? O galbūt tai apskritai net nėra valstybės ekonominės diplomatijos tikslas?
(5) 2015-12-30 56
Sociologinės apklausos, narstančios, pagal kokius kriterijus žmonės renkasi žieminius automobilio langų ploviklius, liudija, kad vairuotojo sprendimas priklauso nuo trijų dalykų: deklaruojamos užšalimo temperatūros, kainos ir kokybės.
(11) 2015-12-18 50
<i>2007 m. septyniolikmetis hakeris George Hotz išgarsėjo kaip pirmasis žmogus, nulaužęs iPhone, – jo manipuliacijos padėjo suderinti išmanųjį telefoną su kitų operatorių SIM kortelėmis
(0) 2015-11-19 13
Žmonės, pirkdami naudotus automobilius, dažniausiai atsižvelgia į tai, ar automobilis nebuvo prieš tai „daužtas“, ar jis gerai važiuoja ir kiek laiko dar galios techninė apžiūra. Bet pirkėjai pamiršta vieną iš rimtesnių problemų – įsitikinti, ar automobilis nėra vogtas.
(0) 2015-04-01 60
Žinoma, traukinys neperskris kalnų ar vandenynų kaip lėktuvas, tačiau palyginus su orlaiviais, kelionės bėginiu transportu yra daug pigesnės, patogesnės ir kur kas vaizdingesnės. Sakysite, lėktuvu greičiau? Nė velnio! Šiuolaikiniai traukiniai taip pat gali įsibėgėti iki sunkiai suvokiamų greičių, leidžiančių didelius atstumus įveikti akimirksniu. Tad, kviečiame susipažinti su 10 sparčiausių pasaulio traukinių:
(5) 2015-02-21 68
<em>Jau grei­tai au­to­mo­bi­liai be vai­ruo­to­jų su­kio­sis mie­stuo­se, lauk­da­mi, kol ga­lės mus pa­vė­žė­ti. Juo­se ne­bus vai­ro ar stab­džių; įsė­dę ga­lė­s
(2) 2014-03-31 16
Nuo 1897 metų, kai buvo pagamintas pirmasis serijinis vidaus degimo variklis, pagrindiniai dyzelinių variklių veikimo principai išliko tie patys. Tačiau pažvelgus įdėmiau, matyti, kad šiuolaikinės aukštųjų technologijų dyzelinės sistemos mažai kuo primena savo pirmtakes.
(8) 2014-03-18 6
<p style="font-style:italic">Šiais metais F1 automobilių varikliai bus ne didesni, nei jūsų automobilio, bet vis vien lakstys neįtikėtinu greičiu. Kaip jiems tai pavyks?</p>
(32) 2013-10-20 13
Kaip gol­fo au­to­mo­bi­liu­kas? Kaip Pri­us? Kaip SUV?
(11) 2010-12-09 1
Kada automobiliai galės apsieiti be vairuotojų? Mokslininkai teigia, kad jau greitai. Belaukdami tos akimirkos, pasižiūrėkime, ką sugeba naujausios mašinos ir jose esantys kompiuteriai.
(37) 2010-12-02 7
Tikriausiai ne kartą girdėjote teiginį, jog netolimoje ateityje mes sugebėsime gaminti mašinas, kurios mokysis, logiškai samprotaus ir netgi sugebės įsijausti į vienos ar kitos problemos sprendimo procesą. Jei kada nors domėjotės dirbtiniu intelektu, tikriausiai pastebėjote, kad šis pažadas kol kas dar neišsipildė. Tačiau tai nereiškia, jog dirbtinio intelekto sukurti neįmanoma.
(16) 2010-04-05 18
Stirlingo variklio idėja buvo sugalvota dar 1816 metais. Jo išradėjas Robertas Stirlingas tikėjosi, jog įtaisas taps sėkmingu konkurentu garo varikliui, tačiau iki pat šiandien jis naudojamas itin retai. Nepaisant to, entuziastų vis gi yra, o pats variklis pasižymi palyginti dideliu naudingumo koeficientu ir įdomiomis pritaikymo galimybėmis.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos