Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos ir tendencijos
 
 

Technologijos ir tendencijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(24) 2015-08-03 216
Į ką atkreipti dėmesį perkant naudotą automobilį? Šis klausimas toks įprastas, kad, atrodo, nėra čia ką ir kalbėti. Deja, šiaulietis Edgaras sako, jei prieš kelis mėnesius ką nors daugiau būtų žinojęs apie vieną aktualiausių šiuolaikinių dyzelinu varomų automobilių bėdą, dar būtų gerai pagalvojęs, ar pirkti dyzelinį automobilį, ar ieškoti kitų alternatyvų.
(137) 2008-03-02 7
GEET (Global Environmental Energy Technology) – technologija, galinti padidinti įprastinio kuro (turima galvoje tradicinius naftos produktus) naudingumo koeficientą tiek, kad tuo pačiu kiekiu kuro būtų galima nuvažiuoti nuo 20% iki 800% didesnį atstumą. Negana to – 80% kuro galima pakeisti paprasčiausiu vandeniu. Kas tai – ateities fantazijos, technologijos revoliucija ar eilinis akių dūmimas? Tikro atsakymo mes nepateiksime, bet su žinoma informacija supažindinsime.
(29) 2013-01-24 95
Britų draudimo kompanija „Warranty Direct“ paskelbė patikimiausių ir nepatikimiausių variklių sąrašą. Kaip rašo „The Telegraph“, nuostabą kelia tai, kad vokiškų markių automobilių motorai toli gražu nėra patikimiausių variklių sąrašo viršūnėje. Maža to, „Warranty Direct“ surinktais duomenimis „Audi“ ir BMW motorai yra vieni nepatikimiausių!
(16) 2010-04-05 18
Stirlingo variklio idėja buvo sugalvota dar 1816 metais. Jo išradėjas Robertas Stirlingas tikėjosi, jog įtaisas taps sėkmingu konkurentu garo varikliui, tačiau iki pat šiandien jis naudojamas itin retai. Nepaisant to, entuziastų vis gi yra, o pats variklis pasižymi palyginti dideliu naudingumo koeficientu ir įdomiomis pritaikymo galimybėmis.
(14) 2015-10-07 145
Paskui automobilį degalų pylimo žarną vilkusi užmarši moteris eilinius vilniečius privertė kraipyti galvas, o žurnalistus paskatino imtis socialinio eksperimento. Tačiau išsiblaškę vairuotojai gerokai dažniau padaro kitą klaidą – sumaišo pistoletus ir į baką pripila ne tos rūšies degalų.
(13) 2015-07-09 140
Po ilgų diskusijų, kaip įvykdyti paliepimą iš Europos Sąjungos viršūnių leisti Lietuvoje registruoti automobilius su vairu dešinėje pusėje, bet kartu nepakenkti eismo saugumui, Seimas galiausiai pateikė savo sumanymą.
(9) 2007-10-11 18
Šiame video pamatysite, kas dedasi keturtakčio benzininio variklio cilindro viduje. Vaizdas nufilmuotas su atsparia aukštam slėgiui ir didelei temperatūrai kamera. Įrašas darytas 1000 kadrų per sekundę dažniu, užfiksuota būtent tai, kas priverčia mūsų automobilius važiuoti. Apie video autorius duomenų kol kas neturime.
(1) 2019-09-20 -18
15min netikėtai sužinojo apie naują, rugsėjo 1 d. įsigaliojusį ekologinį reikalavimą naujiems automobiliams. Paprastai tariant, EVAP sistema (angl. Evaporative emission control system) užtikrina, kad iš benzino bako į atmosferą patektų kuo mažiau benzino garų. Įdomu tai, kad daugeliui apklaustų automobilių pardavėjų tai buvo naujiena.
(15) 2017-08-11 23
Internete sparčiai plinta žemėlapis su pažymėtais kelio ruožais, kuriuose jau artimiausiu metu turėtų pradėti veikti vidutinio greičio fiksavimo įranga.
(53) 2012-03-19 45
Norintiems išmokti vairuoti automobilį su automatine pavarų dėže gali tekti apeiti ne vieną mokyklą kol surasite tinkamą automobilį, o ir jį suradus mokymo kursas gali kainuoti brangiau nei su mechanine pavarų dėže.
(17) 2009-08-07 12
Pagrindinė diferencialo (diferencialinės pavaros) automobiliuose paskirtis yra perduoti variklio generuojamą sukimo jėgą į ratus, tuo pačiu užtikrinant galimybę jiems suktis skirtingu greičiu. Toks mechaninis įtaisas ypač reikalingas darant posūkį - be jo vienas ratas slystų, dėvėtųsi kelio danga ir padangos, o transporto priemonė prarastų stabilumą. Kaip diferencialas veikia žiūrėkite video.
(18) 2011-04-11 1
Greitaeigiai traukiniai – tai šitaip įprasta. O štai supergreita kelionė patogiu Superautobusu – visai kas kita. Limuzininę žmogaus-šikšnosparnio automobilio versiją primenantis olandų inžinierių koncepcinis modelis išvysto 250 km/h greitį.
(16) 2009-10-12 2
JAV kompanija Scuderi Group sukūrė ir sėkmingai išbandė vidaus degimo variklį, turintį labai jau netradicinį darbinį ciklą, pavadintą Scuderi Cycle. Jeigu šio ciklo idėja iki šiol dar kėlė abejonių, tai po sėkmingo variklio bandymo liko vienintelis klausimas – ar ji tikrai pranašesnė už įprastinį vidaus degimo variklį.
(43) 2012-02-08 7
Nuo šių metų kovo 1 dienos dyzelinių automobilių vairuotojų laukia naujovė - šių mašinų variklių dūmingumą techninės apžiūros (TA) specialistai tikrins taikydami griežtesnius reikalavimus.
(2) 2014-03-31 16
Nuo 1897 metų, kai buvo pagamintas pirmasis serijinis vidaus degimo variklis, pagrindiniai dyzelinių variklių veikimo principai išliko tie patys. Tačiau pažvelgus įdėmiau, matyti, kad šiuolaikinės aukštųjų technologijų dyzelinės sistemos mažai kuo primena savo pirmtakes.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos