Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos mokymo procese
 
 

Technologijos mokymo procese

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-07-19 4
Prieš porą metų, kai daugelis valstybių kovojo dėl „Tesla“ investuotojų dėmesio, Lietuvos kompiuterinių žaidimų gerbėjams tai padaryti pavyko unikaliu būdu – didžiausiomis virtualiomis gamyklos statybomis. Jos ne tik buvo įvertintos pasaulyje, bet ir įnešė naujovių į šalies mokyklas,rašoma pranešime spaudai.
(5) 2019-06-02 -2
Lietuvos moksleivių pamokos taptų efektyvesnės, jei kai kuriuos dalykus jie mokytųsi žaisdami populiariausią pasaulyje kompiuterinį žaidimą „Minecraft“. Tokia socialinio verslo „Trys kubai“ idėja patikėjo pokyčių konkurso „Talentas keisti“ komisija, jos autoriams skyrusi pagrindinį 20 tūkst. eurų vertės prizą.
(0) 2018-12-04 2
Iš Vakarų atėjęs pomėgis kalbėti apie X, Y ar Z kartas vis dar aplenkia pačią jauniausią, jau tik XXI amžiuje gimusią alfa kartą. Tačiau alfa karta taip pat yra pirmoji vaikų grupė, nuo pat gimimo pripratusi prie technologijų ir laiką leidžianti skaitmeninėje erdvėje. Ar tai reiškia, kad tai taip pat bus pirmoji karta, nemokanti sukurti artimo gyvo ryšio ar taisyklinga lietuvių kalba parašyti sakinio be internete mėgiamų santrumpų bei emocinių simbolių? O gal vieninteliais autoritetais laikys interneto „influencerius“?
(0) 2017-04-01 16
Robotai, mokantys vaikus programavimo vis dažniau pasirodo tarptautinėje rinkoje. Tačiau naujasis aparatas Plobot, veikiantis su Arduino siūlo labai paprastą, tačiau nemažiau efektyvų mokymosi būdą.
(1) 2017-02-27 25
Ateityje norėdamas susirasti darbą, žmogus turės būti kuo mažiau panašus į automatą – kūrybiškas, kritiškas ir gebantis bendrauti. Tad kodėl vaikai mokomi elgtis taip, tarsi būtų automatai? Portale theguardian.com savo samprotavimais dalijasi britų rašytojas ir politinis aktyvistas George`as Monbiot.
(1) 2016-11-21 1
Legendinis švedų vaizdo žaidimų dizainerio Markuso Perssono kūrinys – „Minecraft“ virto mokymo programa. Dabartinis šio žaidimo savininkas – kompanija „Microsoft“ sukūrė ir pradeda pardavinėti tik mokykloms skirtą „Minecrafto“ variantą.
(0) 2016-10-11 14
Išmaniosios technologijos šiandien jau ne tik suagusiųjų, tačiau dažnai ir pačių mažiausiųjų kasdienybės dalis. Tačiau dažnai mažyliai išmaniuosiuose telefonuose ar planšetiniuose kompiuteriuose žaidžia žaidimus, kurie nepritaikyti nei jų amžiui, nei jautriai vaiko psichikai.
(2) 2016-09-13 0
Pirmokas ar antrokas, įvaldęs technologijas, parašys geresnį rašinį už dešimt metų besikamavusį dvyliktoką, nesinaudojantį technologijomis, LRT RADIJUI sako Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto dekanas docentas Antanas Smetona. Šiandien, anot jo, kuriasi naujas raštingumas, o technologijos yra to dalis, kurią mokiniai privalo išmanyti, – nori jie to, ar ne.
(0) 2016-09-02 25
Išmanusis telefonas ir mokykla vis dar sunkiai suderinami tarpusavyje. Tačiau mokinys be išmaniojo telefono jau beveik nebesuderinamas su savo pasauliu. Patarimų, kokių programėlių reikia mokiniams, galime rasti daugybę. Tik dauguma jų išties yra vieno ar kito gamintojo reklama ir dažniausiai tiesiog netinka lietuviškai specifikai. Todėl čia pateiksime tik tai, ką patys tikrai turėtume savo telefone, jei būtume moksleiviai.
(0) 2016-07-27 40
Sena gera patarlė skelbia – ką išmoksi ant pečių nenešiosi. Laikai keičiasi ir šiuolaikinė patarlė sako, kad mokytis reikia visą gyvenimą. Juk niekada nežinai, kada kompiuteris, dirbtinis intelektas ar robotas atims tavo darbo vietą.
(0) 2016-05-27 11
Jau antrus metus iš eilės kartu su kalendoriniu pavasariu startuoja „Sanus Planta“ projektas Kauno rajono Akademijos Ugnės Karvelis gimnazijoje (UKG). Gimnazija glaudžiai bendradarbiauja su šalia esančiu Aleksandro Stulginskio universitetu (ASU). Sutelkus šių dviejų ugdymo įstaigų pastangas, UKG mokiniams atsvėrė neeilinė galimybė naudotis universiteto infrastruktūra. Dabar projekto „Sanus Planta“ dalyviai gali patys išbandyti įvairias technologijas universiteto išmaniajame šiltnamyje.
(10) 2016-04-06 22
<i>Vis daugiau studentų paskaitų konspektavimui į auditorijas nešasi ne sąsiuvinius ir rašiklius, o planšetes ir nešiojamuosius kompiuterius. Rašymas ranka sparčiai grimzta praeitin ir prade
(1) 2016-03-30 8
Inovatyvios mokymosi priemonės vis labiau įsitvirtina šiuolaikinėse mokyklose, tad darosi aišku – artėja nauja, Z kartos poreikių įkvėpta, švietimo revoliucija.
(1) 2016-03-15 -4
Parašote elektroninį laišką, ir jame – gausu gramatinių klaidų bei sumaišytų raidžių. Arba rašote tekstą ir nuolat negalite sugalvoti tinkamos frazės. Pažįstama? Taip gali būti dėl to, kad kompiuterio klaviatūra rašote abiem rankomis, rašo „The Telegraph“. Mokslininkai nustatė, kad mūsų žodynas būna platesnis, rašymo stilius – nuoseklesnis, kai spausdiname tik viena ranka.
(3) 2016-02-09 20
Praėjusių metų pabaigoje Lietuvos rinkoje pasirodę „Makeblock“ robotai „mBot“ akimirksniu išplito visame pasaulyje ir šiandien yra parduodami net 39 pasaulio šalyse. Jų sėkmės paslaptis slypi paprastume – „mBot“ yra viena iš lengviausiai perprantamų robotikos platformų pradedančiajam vartotojui.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos