Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Teisiniai automobilių taršos ribojimai
 
 

Teisiniai automobilių taršos ribojimai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2019-09-11 -15
Vis garsiau kalbant, kad jau 2020-ųjų sausio 1 dieną bus pradėtas skaičiuoti automobilių taršos mokestis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“ panagrinėjo, kokių gamintojų transporto priemonės patikros metu dažniausiai „išbrokuojamos“ dėl išmetimo sistemos trūkumų, sakoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2019-06-22 0
Airijos premjeras Leo Varadkaras paskelbė, kad pagal naująjį kovos su klimato kaita planą šalyje nuo 2030 m. bus uždraudžiama prekiauti naujomis benzinu ir dyzelinu varomomis transporto priemonėmis.
(3) 2019-05-27 8
Automobilių dalių tiekėja „Bosch“ turės susimokėti 90 mln. eurų už savo vaidmenį tiekiant įrangą, kurią autopramonės milžinai naudojo sukčiavimui taršos emisijų testų metu, pranešė Štutgarto prokurorai.
(15) 2019-04-02 3
Europos Parlamentas (EP) iš esmės sugriežtino naujų Europoje parduodamų automobilių taršos ribas. Vėliausiai 2030 m. naujų automobilių į aplinką išmetamas anglies dvideginio (CO2) kiekis turės sumažėti 37,5 proc. palyginti su 2021 m. lygiu. Tai gerokai daugiau nei 30 proc. sumažėjimas, kurį iš pradžių siūlė įteisinti Europos Komisija (EK), teigiama pranešime žiniasklaidai.
(15) 2018-12-31 38
Dyzelinu varomų automobilių ateitis yra miglota. Tiksliau, net ne miglota – jos nebėra. Prieš 15-20 metų (o kartais ir gerokai vėliau) dyzelinas buvo laikomas ateities degalais. Dyzeliną ėmė naudoti lenktyniniai automobiliai, atsirado dyzelinių „Porsche“ ir net „Maseratti“ modelių, o kartais šių automobilių savininkai netgi džiaugėsi mažesniais mokesčiais. Tačiau dabar dyzelinių variklių dienos baigiasi. Ar ir Lietuvoje dyzeliniai automobiliai su laiku gali tikėtis apribojimų?
(1) 2018-11-15 5
Dažnai su naujais automobiliais susiduriantys vairuotojai į gamintojų skelbiamas degalų sąnaudas ilgainiui pradėjo nekreipti dėmesio, mat šios, atrodo, buvo išburtos iš kavos tirščių ir iš to skaičiaus buvo ištraukta šaknis. Tačiau „Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimų komisijos nariai patikino, kad naujausiais, nuo 2018-ųjų rugsėjo pateikiamais duomenimis pagal naująjį WLTP (angl. Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) standartą tikėti galima, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(4) 2018-10-11 4
Nuo 2030 m. Europos Sąjungoje parduodami nauji lengvieji automobiliai ir furgonai turi išskirti 40 proc. mažiau anglies dvideginio, o elektrinių automobilių dalis pardavimuose sudaryti bent 35 proc., įsitikinę europarlamentarai, skelbiama Europos Parlamento pranešime.
(0) 2018-10-08 0
„Volkswagen Arteon“ - naujas aptakus automobilis, keturduris kupė, senojo CC įpėdinis. Lietuvoje jų ne vienas, bet štai dėl nesklandumų į JAV šie automobiliai neprasibrauna.
(2) 2018-09-11 3
Neseniai pasaulio žiniasklaidą apskriejo žinia – Jungtinėse Amerikos Valstijose Aplinkos apsaugos agentūra (EPA) oficialiai pasiūlė nuo 2020 metų sušvelninti degalų taupymo standartus. Pasigirdo prognozių, esą tai taps kliūtimi elektromobilių progresui ir plėtrai visame pasaulyje. Kauno technologijos universiteto (KTU) profesorius Linas Kliučininkas sako: jei švelnesni standartai įsigalios, tai ženkliai koreguos situaciją JAV, tačiau elektromobilių plėtros tempus Lietuvoje paveiks menkai. Vis dėlto jis pripažįsta, kad Donaldo Trumpo administracijos veiksmai prieštarauja siekiams mažinti planetos klimato šiltėjimą bei užterštumą ir labiau tiktų trečio pasaulio autoritarinei valstybei, o ne JAV.
(14) 2018-09-10 13
Vos tik kiek aprimo skandalas dėl automobilių gamintojų klastotų išmetamųjų teršalų rodiklių, naujasis tyrimas jiems suduoda dar vieną smūgį. Paaiškėjo, kad nuo 2000 metų visi europiečiai papildomai už degalus sumokėjo 150 milijardų eurų ir tai yra automobilių gamintojų kaltė.
Jie žadėjo geresnį automobilių efektyvumą ir mažesnes degalų sąnaudas, bet panašu, jog visa tai buvo melas. Skaičiuojama, kad vien Vokietijos vairuotojai nuo 2000 metų papildomai už degalus sumokėjo 36 milijardus eurų – daugiausiai iš visų europiečių.
(2) 2018-09-03 14
Rugsėjo 1-ąją įsigaliojo nauji emisijos ir degalų sąnaudų testų standartai: WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) ir RDE (Real Driving Emissions). Anksčiau galiojo NEDC (New European Driving Cycle) standartas, kai emisijos buvo matuojamos idealiomis sąlygomis, o ne realiomis. Todėl vairuotojai ir piktindavosi, kad kataloguose nurodytos, pavyzdžiui, degalų sąnaudos neatitinka tų, kurias rodo automobilio kompiuteris.
(29) 2018-08-15 -6
Šią vasarą garsiai nuskambėję planai įvesti Lietuvoje mokesčius dyzeliniams automobiliams ir vėl subliuško. Tuo tarpu Vakarų Europos šalys vis aktyviau spaudžia vairuotojus atsisakyti dyzelinių modelių.
(1) 2018-08-10 25
Japonijos „Suzuki Motor“, „Mazda“ ir „Yamaha“ pripažino naudojusios netikrus tam tikrų transporto priemonių išmetamųjų teršalų duomenis, pareiškė šalies transporto ministerija.
(0) 2018-07-23 14
Naujausi duomenys rodo, kad itin taršūs nauji dyzeliniai automobiliai Jungtinėje Karalystėje parduodami drauge su itin švariais dyzeliniais automobiliais ir pirkėjai susiduria su nepavydėtina situacija, kurią ekspertai vadina „košmaru“.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos