Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Teisiniai reikalavimai automobilių techninei įrangai
 
 

Teisiniai reikalavimai automobilių techninei įrangai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(4) 2019-10-08 -5
Elektroninę Seimui adresuotą peticiją, raginančią nepritarti Aplinkos ministerijos parengtam automobilių taršos mokesčio projektui, per savaitgalį pasirašė daugiau nei 45 tūkstančiai internautų.
(51) 2019-09-23 -2
Vis garsiau kalbama apie automobilių apmokestinimą 20 Eur, jei šie į orą išmeta bent 130 CO₂ g/km. Panašu, kad lietuvių pinigines ši mokestis tuštins jau nuo kitų metų. Jei automobilis teršia daugiau, tuomet už kiekvieną papildomą gramą mokama po 0,5 €. SEB banko analitikų duomenimis, šis mokestis skaudžiausias bus labai senų ir galingų automobilių savininkams. Tiesa, kad jis būtų efektyvus, dar teks nemažai padirbėti.
(1) 2019-09-20 -18
15min netikėtai sužinojo apie naują, rugsėjo 1 d. įsigaliojusį ekologinį reikalavimą naujiems automobiliams. Paprastai tariant, EVAP sistema (angl. Evaporative emission control system) užtikrina, kad iš benzino bako į atmosferą patektų kuo mažiau benzino garų. Įdomu tai, kad daugeliui apklaustų automobilių pardavėjų tai buvo naujiena.
(46) 2019-08-22 -2
Nuo kitų metų planuojamas įvesti automobilių taršos mokestis šalies biudžetą pirmaisiais metais papildytų 10–15 mln. eurų, vėliau ši suma galėtų siekti iki 100 mln. eurų, sako aplinkos ministras.
(12) 2019-08-01 -10
Aplinkos ministerija siūlo apmokestinti automobilius, kurie į orą išmeta 130 g/km anglies dvideginio ir daugiau. Tiesa, iki šiol neaišku, ar mokestį mokės visų automobilių savininkai, ar tik naujai registruojamų. Didžioji dalis vairuotojų griebiasi už galvų ir bando išsiaiškinti, tai kiek gi tektų sumokėti ir kur rasti informaciją apie CO2 emisiją. Gal automobilio registracijos liudijime? Nebūtinai.
(0) 2019-07-24 1
Svarstant Lietuvoje apmokestinti taršius automobilius, pradinis mokestis galėtų būti 20 eurų per metus, sako Aplinkos ministerijos kancleris.
(0) 2019-07-05 -47
Dar balandžio mėnesį vyriausybė patvirtino nacionalinį taršos mažinimo planą ir pritarė, jog mažinti taršą šalyje – privalu. Siekdama kovoti su normas viršijančia oro tarša Aplinkos ministerija pateikė siūlymus įvairiomis priemonėmis mažinti automobilių sukeliamą taršą bei riboti jų judėjimą miestų centruose.
(0) 2019-06-22 0
Airijos premjeras Leo Varadkaras paskelbė, kad pagal naująjį kovos su klimato kaita planą šalyje nuo 2030 m. bus uždraudžiama prekiauti naujomis benzinu ir dyzelinu varomomis transporto priemonėmis.
(0) 2019-04-01 8
Naktį miesto tylą perskrodžiantis motociklo zvimbimas – gerai pažįstamas visiems, gyvenantiems bent kiek arčiau lygių, tiesių gatvių. Šį garsą neretai papildo ir riaumojantis automobilių garsas.
(9) 2019-02-27 43
Per artimiausius trejus metus automobilių gamintojai privalės aprūpinti savo modelius šiuolaikinėmis saugumo ir pagalbinėmis vairavimo sistemomis arba nebegalės pardavinėti savo automobilių visose Europos Sąjungos šalyse, įskaitant ir Lietuvą.
(0) 2019-01-04 21
Paryžius seniems dyzeliniams automobiliams taps visiškai neprieinamas, o prie jo greitai prisijungs ir dar dvi sostinės – Briuselis bei Madridas. Šie trys miestai neseniai laimėjo svarbią bylą prieš Europos Komisiją, kuri sušvelnino išmetamųjų dujų emisijos reikalavimus.
(11) 2018-11-19 41
Prancūzija nusprendė imtis itin plataus dyzelinių automobilių draudimo. Jį pajus ir į Prancūziją keliauti besiruošiantys lietuviai, nes draudimas galios visiems automobiliams be išimties, net ir registruotiems ne Prancūzijoje.
(0) 2018-10-20 9
Vokietijos prokurorai skyrė 800 mln. eurų dydžio baudą „Audi“, sukčiavusiai per taršos emisijų tikrinimus.
(1) 2018-10-10 4
Didžioji dalis Lietuvoje perkamų ir parduodamų automobilių – kelerių, kartais keliolikos, metų amžiaus. Ir nors techninės apžiūros įmonėse dirbantys kontrolieriai juokauja, kad daugelio šiuolaikinių vairuotojų žinios apie jų automobilius apsiriboja degalų rūšimi ir kėbulo spalva, pasirodo, vien automobilio gamybos metai gali išduoti, dėl kokių trūkumų sėkmingai įveikti techninės apžiūros pirmuoju bandymu nepavyks.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos