Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Traukiniai
 
 

Traukiniai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2019-03-13 54
Jei kada nors lankysitės Japonijoje, tikriausiai pastebėsite, kad didmiesčiuose kai kuriuose metro vagonuose vyrai nėra laukiami. Nors jus gali papiktinti toks vyrų ir moterų atskyrimas, tam yra labai rimta priežastis.
(0) 2019-03-12 2
Niekas nemėgsta vėluojančio viešojo transporto. Tačiau dar blogiau būna tuomet, kai autobusas ar traukinys išvažiuoja per anksti ir keleiviai nespėja į jį įlipti. Jiems belieka tik žvilgsniu palydėti tolstantį autobusą ar traukinį.
(6) 2019-03-08 79
Kartais ant laivų ir lokomotyvų stiklų galima pamatyti didelius apskritimus. Jie šiek tiek primena liukus, tačiau nėra atidaromi. Tai taip pat nėra valytuvai, bet jų funkcija yra labai panaši.
(0) 2019-02-18 31
Žiema visiems prikrečia šunybių. Slidžiuose keliuose dažnai įvyksta avarijos, po kurių kaltinami visi – ir saugaus greičio nepasirinkę vairuotojai, ir pati žiema, ir kelininkai. Tačiau ledu pasidengia ne tik įprasti keliai, bet ir geležinkeliai. Ar žinojote, kad bėgiai taip pat gali būti barstomi smėliu?
(3) 2019-01-03 21
Gruodžio 28 d. milžiniška kasybos įmonė „Rio Tinto“ paskelbė, jog Vakarų Australijoje įrengta jos autonominė traukinių sistema „Auto Haul“ per pusmetį nuo liepos mėnesio pergabeno krovinius didesniu nei 1 mln. kilometrų atstumu. Įmonės atstovai šią pilnu pajėgumu veikiančią visiškai autonominę geležinkelių sistemą vadina didžiausiu pasaulio robotu, rašo „Ars Technica“.
(4) 2018-11-24 20
Estijos ekonomikos ir infrastruktūros ministrė Kadri Simson viešėjo Los Andžele, kur susitiko ir su tokio traukinio projektą vystančio JAV startuolio „Virgin Hyperloop One“ savininkais bei vadovais.
(2) 2018-11-23 -9
Surandate keturias viena į kitą pasuktas tuščias vietas ir įsitaisote, tačiau jau po akimirkos išgirstate draugo prašymą - „gal pasikeiskim“. Jis negali pakęsti sėdėjimo nugara į važiavimo kryptį, bet toks jis tikrai ne vienintelis - to nekenčia daugybė žmonių, tačiau kodėl?
(2) 2018-11-23 2
Anksčiau traukinių tualetai iš esmės buvo skylės grindyse, bet dabar naudojami specialios atliekų surinkimo sistemos, kurios yra švaresnės, nesukelia diskomforto prie bėgių gyvenantiems žmonėms. Tačiau ar tikrai nebėra traukinių, kurie atliekas mestų tiesiai ant bėgių? Tikrai tokių vis dar yra ir tikrai ne tik besivystančiose šalyse.
(2) 2018-11-21 26
Žiūrėdami senus filmus tikriausiai bent kartą esate pastebėję, kad garvežiai priekyje turėjo didelį pleištą primenantį įtaisą. Šis agresyviai atrodantis daiktas turėjo akivaizdžią funkciją - turėjo nuo bėgių pašalinti kliūtis. Bet kodėl nieko panašaus nematome ant šiuolaikinių lokomotyvų?
(1) 2018-11-20 68
Filmo herojų vejasi traukinys. Jis bėga, tačiau mašinistas jo nemato, o trauktis nėra kur. Desperatiškai jis neria žemyn ir pilvu prisiglaudžia prie pabėgių. Traukinys garsiai dardėdamas per minutę pravažiuoja nekliudydamas herojaus ir jis išgyvena kovoti dar vieną dieną. Bet ar tai realu? Ar gulėdamas tarp bėgių žmogus tikrai būtų saugus?
(2) 2018-11-15 16
Žmonės visą laiką nori judėti greičiau. Dėl to kinkėme arklius, statėme burlaivius, išradome garvežius, sukūrėme automobilius, į dangų pakėlėme lėktuvus, o dabar astronautus į orbitą keliame raketomis. Greičiausi traukiniai pasaulyje važinėja didesniu nei 400 km/h greičiu, tačiau anksčiau žmonės greičio siekė, bet kartu jo ir bijojo.
(0) 2018-11-01 16
Japonija garsėja savo darbo kultūra. Jei ką nors dirbi, tai dirbk gerai. Ypač, jei tavo darbas yra atsakingas. Būtent dėl to Vakarų Japonijos Geležinkelių darbuotojai turėjo tuneliuose pritūpti šalia didesniu nei 300 km/h greičiu lekiančių traukinių. Tiesa, dabar šio kankinimo bus atsisakyta.
(5) 2018-10-05 9
Bendrovė „Hyperloop Transportation Technologies“ pristatė pirmąją savo keleivinę kapsulę, rašo naujienų agentūra „Bloomberg“.
(3) 2018-08-31 9
„Siemens“ geležinkelių technologijų parodoje „InnoTrans 2018“ ketina pademonstruoti pirmąjį savo krovininių traukinių lokomotyvą „Vectron Dual Mode“, kurį varo ir dyzelinis variklis, ir elektrinė pavara, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(1) 2018-08-29 14
Ir jums taip tikriausiai yra buvę. GPS prašo jūsų sukti į dešinę, o pažvelgę į tą pusę matote bent du skirtingus kelius, kuriais galite važiuoti. Nors tikimybė pasirinkti ne tą yra vos 50 %, neteisingu keliu nuvažiuojate beveik visada. Dažniausiai tokie nutikimai tik erzina, tačiau kartais pagalvojame - gal reikėjo keliauti traukiniu? O gal ir jie pasiklysta?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos