Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Troleibusai
 
 

Troleibusai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2018-10-09 5
Latvijoje rengiamasi atnaujinti postsovietinių šalių gyventojams puikiai pažįstamų RAF mikroautobusų gamybą. Kaip skelbia rg.ru, rugpjūčio 30 dieną kaimyninėje šalyje buvo įregistruota nauja įmonė „Rigas Autobusu Fabrika“ (RAF).
(0) 2018-05-02 5
Raudonus troleibusus ir jų „ūsus“ galėtume vadinti Vilniaus vizitine kortele. Ši transporto priemonė kasdien keleivius perveža 19 maršrutų. Prieš daugiau nei prieš 70 metų jų buvo vos vienas. Senoji transporto priemonė važiuodavo nuo Geležinkelio stoties iki Antakalnio gatvės.
(4) 2018-01-29 11
Kiekvieną dieną 125 tūkst. vilniečių grįžta namo išsitepę drabužius, rankas, o gal ir kitas kūno vietas fekalijomis. Taigi parneša į savo butus, kambarius ir kitokius būstus išmatų smarvę.
(2) 2017-11-16 9
Maždaug 25 milijonai kilovatvalandžių, 9 milijonai litrų dyzelio ir beveik 5 milijonai kubinių metrų dujų. Tiek sunaudoja Vilniaus viešojo transporto troleibusai ir autobusai. Viešasis transportas daugeliui iš mūsų yra kasdienybė, atrodo jame nėra jokių paslapčių, tačiau iš tiesų tai yra didelė ir įdomi sistema. Apie tai sužinosite naujausioje „Mokslo sriubos“ laidoje.
(0) 2016-10-26 26
Prieš šešiasdešimt metų į Vilniaus gatves išvažiavo pirmieji troleibusai, perdaryti iš tramvajų modelio. Todėl dauguma dabartinių troleibusų yra kapitališkai remontuoti ir nuriedėję dagiau nei milijoną kilometrų.
(12) 2015-06-19 23
Netrukus kauniečiai miesto gatvėse išvys neįprastą viešojo transporto priemonę – permatomą elektrinį troleibusą „Dancer“, tamsiu paros metu virstantį interaktyvia šviečiančia instaliacija.
(0) 2015-01-27 7
Praėjusią savaitę skaitėte judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ parengtą straipsnį „Vilniuje troleibusai naikinami. Ar jie išliks Kaune?“. Šiandien Jūsų dėmesiui – Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) komentaras.
(31) 2015-01-19 29
Prieš 49 metus, 1965-12-31 15 valandą į Kauno miesto gatves išvažiavo pirmieji troleibusai. Per šį laiką nuo vos 8 troleibusų ir vieno maršruto, nuo ko ir prasidėjo šio miesto troleibusų sistema, ji išaugo iki 16 maršrutų ir virš 100 kiekvieną darbo dieną po miestą važinėjančių ūsuočių. Naujausias įvykis miesto troleibusų sistemoje – 2014 metų spalio 6 dieną Kaune buvo paleistas troleibusų eismas nauja atkarpa – Parodos kalnu. Žvilgtelėkime į Kauno troleibusų sistemą, maršrutus, taip pat paklauskime savivaldybės ir „Kauno autobusų“ atstovų, kokią ateitį ši viešojo transporto rūšis turi Kauno mieste.
(6) 2014-12-15 46
Permatomas ir itin lengvas, varomas elektros baterijomis, tam tikrą atstumą galintis riedėti be laidų – tokį naujos kartos troleibusą iš 1982 metų laidos troleibuso, priklausančio savivaldybės bendrovei „Kauno autobusai“, kuria Klaipėdos įmonė „Vėjo projektai“.
(2) 2014-10-09 26
Kad viešasis transportas būtų patrauklus, neužtenka nupirkti naujų autobusų ir paleisti juos maršrutais, kuriais žmonės nesinaudoja. Viešasis transportas turėtų būti įperkamas ir patogus.
(2) 2014-08-13 22
Esminis troleibuso trūkumas – būtinybė važiuoti tuo pačiu nustatytu maršrutu, prisijungus prie elektros laidų. Tiesa, šiuolaikiniai troleibusai naujų technologijų dėka jau gali keletą ar net keliolika kilometrų nuvažiuoti ir be kontaktinio tinklo. Tačiau Kauno troleibusui, pasirodo, ne kliūtis ir... 100 kilometrų.
(26) 2014-06-19 148
Klaipėdoje, S.Daukanto gatvėje, stūksančiame pastate gimsta „kūdikis“, kuris dienos šviesą turėtų išvysti po dviejų trijų savaičių. Įmonės „Vėjo projektai“ komanda baigia konstruoti modernų troleibusą-laboratoriją. Tačiau tai – tik pirmas laiptelis. Pagrindinis įmonės tikslas – sukurti inovatyvų ir ypač lengvą elektra varomą miesto autobusą, kurio geistų viso pasaulio viešojo transporto bendrovės.
(3) 2014-02-07 0
Europos bendrovės „ERGO Insurance“ statistika Lietuvoje liudija, kad viešojo transporto priemonės į eismo įvykius dažniau patenka dėl pačių troleibusų ir autobusų vairuotojų kaltės.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos