Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Vaisiai ir daržovės
 
 

Vaisiai ir daržovės

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-06-17 0
Dažnai nesutariama, kaip iš tiesų reikėtų plauti vaisius ir daržoves. Vieni mano, kad užtenka nuskalauti vandeniu, kiti įsitikinę, kad norint tikrai nuplauti purvą, vašką ir chemikalus, būtina naudoti parduotuvėje pirktą ploviklį, nors po jo ir lieka bjaurus muilo skonis.
(0) 2019-06-11 0
Ryžiai – daugelyje pasaulio virtuvių naudojamas produktas. Bet ar žinojote, kad šios kruopos – ne vien maistingas, kai kuriais atvejais glitimo neturintis angliavandenių šaltinis?
(0) 2019-06-10 5
Žaliuosiuose žirneliuose daug antioksidantų – būtent dėl didelės jų koncentracijos šis maisto produktas turi priešvėžinių savybių.
(0) 2019-06-08 17
Veikiausiai ne kartą girdėjote, kad reikėtų valgyti kaip galima daugiau vaisių ir daržovių, nes tai yra labai sveika, rašo CNN. Tačiau ką daryti, jei dabar nėra jūsų mėgstamų vaisių sezonas, arba sekmadienį pirktas daržoves jūs galbūt norėtumėte suvalgyti po kelių dienų?
(6) 2019-06-05 -5
Knygos „Sveikata nuo pirmo šaukšto“ bendraautorė Kauno klinikų onkologė chemoterapeutė Edita Juodžbalienė įvardija vėžio atsiradimo priežastis, pataria, kaip jų išvengti ir pateikia 5 žingsnius, kaip išvengti šio baisaus susirgimo.
(5) 2019-06-03 7
Mūsų mityba gali turėti didesnės įtakos vėžio rizikai, nei mes manome, rodo naujausias tyrimas. Manoma, kad 80 tūkst. 110 naujų vėžio atvejų, 2015 metais diagnozuotų Jungtinėse Valstijose, buvo susiję su paprasčiausiai prasta mityba, rodo mokslinis tyrimas, kurio išvados paskelbtos leidinyje „JNCI Cancer Spectrum“.
(0) 2019-05-28 9
Ilgą laiką su vėžio prevencija sieti brokoliai (kaip ir kitos kopūstinės daržovės, tarp kurių kalafiorai, kopūstai, Briuselio kopūstai ir lapiniai kopūstai), kaip nustatė mokslininkai, turi molekulių, veiksmingai išjungiančių genus, atliekančius svarbų vaidmenį įvairiuose vėžiniuose susirgimuose.
(0) 2019-05-24 31
Datulės nelaikomos supermaistu, bet jos naudingos sveikatai daugeliu aspektų, be to, yra saldžios lyg desertas. Pakanka savaitę kasdien suvalgyti po tris datules, ir nauda sveikatai jau bus juntama, rašoma brightside.me.
(1) 2019-05-15 7
Praktiškai visi pomidorai, kuriuos įsigyjame prekybos centre, yra be galo blankaus skonio – jie praktiškai vandeniniai. O dabar mokslininkai atrado geno versiją, kuri padeda pomidorams įgyti skonį. Ir kurios nebėra maždaug 93 procentuose šiuolaikinių, pramonių pomidorų veislių. Šis atradimas gali padėti sugrąžinti skonį į prekybos centrų pomidorus, rašoma žurnalo „Discover“ tinklaraštyje.
(0) 2019-05-15 6
Hipertenzija būna besimptomė, dėl to savo kraujospūdžio rodiklius turėtų sekti kiekvienas – net jaunas – žmogus.
(0) 2019-05-06 3
Dažnai salierai vadinami produktu, kurio kalorijų kiekis neigiamas. Neigiamų kalorijų teorija teigia, kad kalorijų kiekis tam tikruose produktuose yra mažesnis, nei juos virškinant sudeginamų kalorijų kiekis. Ar tai gali būti tiesa?
(0) 2019-04-23 8
Teigiama, kad jeigu dieną pradėsite nuo karšto vandens su citrina, tai pagerins jūsų medžiagų apykaitą, paskatins mineralų įsisavinimą ir išvalys toksinus iš organizmo. Ką šiuo klausimu sako mokslas, aiškinasi shape.com.
(1) 2019-04-22 17
Mūsų smegenys atlieka be galo svarbią funkciją. Jie – mūsų viso organizmo kontrolės centras, užtikrinantis, kad mūsų širdis plaka, mūsų plaučiai kvėpuoja, mes galime judėti, jausti ir mąstyti. Štai kodėl yra taip svarbu, kad mūsų smegenys puikiai veiktų.
(1) 2019-03-15 3
Svoris auga arba nekrenta, nors maitinatės sveikai? Gali būti, kad visai nepagalvoję suvartojate šimtus nereikalingų kalorijų. Apie dažnai vartojamus riešutus ir džiovintus vaisius, kaip užkandžius, DELFI laidoje „Sveikatos receptas“ pasakojo Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto profesorius Rimantas Stukas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos