Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Varikliai ir jų technologijos
 
 

Varikliai ir jų technologijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(3) 2021-02-15 51
Jei bent kiek domitės automobiliais ir jų mechanika, žinote, kad stūmokliniai varikliai turi, na, stūmoklius. Jie cilindruose juda aukštyn-žemyn, per švaistiklius sukdami alkūninį veleną. Bet ar žinojote, kad galėtų būti kitaip? Stūmokliai galėtų būti nesujungti su alkūniniu velenu. Ar su niekuo apskritai - jie galėtų būti laisvi.
(0) 2021-02-12 0
Lietuvos „Volkswagen“, „Skoda“, „Audi“, „Mercedes-Benz“, BMW ir kitų automobilių savininkai, kurių transporto priemonės buvo pagamintos 2005–2015 m., turėtų suklusti – Lietuvoje pristatytas išmanus sprendimas, „HUGO.legal“ teisės robotas, padėsiantis sužinoti, ar į automobilių gamintojus galima kreiptis dėl kompensacijos už suklastotus automobilių išmetamųjų teršalų rodiklius. Ekspertų teigimu, kompensacija gali viršyti net dabartinę automobilio vertę, o automobilių savininkai iš automobilių gamintojų visame pasaulyje jau susigrąžino daugiau nei 31 mlrd.
(0) 2021-01-19 4
Panašu, kad mokslininkų komanda sukūrė švaresnį būdą gaminti degalus benzininiams automobiliams, nenaudojant nieko kito, išskyrus atsinaujinančią energiją.
(18) 2021-01-11 37
Vienas iš didžiausių elektromobilių privalumų - galimybė vairuoti naudojant vieną pedalą. Naudojant vien akceleratorių galima važiuoti labai tiksliai, o vairuotojas mažiau pavargsta. Kai elektromobilis neturi tokios galimybės, jis yra aršiai kritikuojamas - juk vieno pedalo metodas taip patinka vairuotojams! Tačiau „Volkswagen“ teigia, kad regeneracija kaskart pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus nebūtinai yra geriausias sprendimas.
(0) 2021-01-03 -12
Jungtinių Amerikos Valstijų kompanija „CarMD“ paskelbė automobilių reitingą pagal tai, kiek problemų jie turi su varikliais.
(3) 2020-12-28 9
Didžiosios Britanijos žurnalas „Top Gear“ rašo, kad „Lamborgini“ ir „Bugatti“ kompanijų prezidentas Stephanas Winkelmannas pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.
(12) 2020-12-17 82
Rotoriniai varikliai jau ne kartą buvo pripažinti mirusiais. Maži, galingi, bet nepatikimi, netaupūs ir nešvarūs - nepaisant visų „Mazda“ pastangų iš automobilių jie tiesiog išnyko. Bet gal rotorinis variklis nėra miręs? Konektikuto kompanija „LiquidPiston“ kuria naują generatorių JAV Sausumos pajėgoms. Ir taip, jo centre - naujoviškas rotorinis variklis.
(3) 2020-12-08 7
Prasidėjęs šaltasis metų laikas keičia ir automobilių savininkų įpročius – tam, kad automobilis veiktų sklandžiai ir tarnautų patikimai, jam tenka skirti ir daugiau priežiūros. Vienas iš svarbiausių pasirinkimų eksploatuojant automobilį – naudojama degalų rūšis.
(3) 2020-11-22 -14
Vairuotojams ne paslaptis, jog pati svarbiausia ir jautriausia šiuolaikinių dyzelinių variklių įpurškimo sistemų Common Rail (CR) dalis yra purkštukai. Nors šiandienos CR yra dažniausiai naudojama įpurškimo sistema dyzelinių variklių gamyboje, šių sistemų konstrukcija sudėtingėja, o jų jautrumas ir galimybė sugesti didėja. Ekspertai primena, jog ne visų gamintojų purkštukai dirba vienodai patikimai ir ilgai, todėl dalijasi patarimais, kaip prižiūrėti šiuolaikinių dyzelinių variklių purkštukus ir prailginti jų darbo laiką?
(8) 2020-11-03 40
Automobilių gamintojai turės gaminti elektromobilius arba išnykti. Ir visi tai supranta, todėl ruošiasi savaip. Daug automobilių gamintojų, įskaitant ir „Volvo“, jau siūlo bent vieną-du elektromobilių modelius. Tačiau niekas elektromobilių rinkoje nepasirodo taip gerai, kaip „Tesla“. Todėl nieko keisto, kad vieną eilutę naujai strategijai „Volvo“ skolinsis būtent iš konkurentų iš JAV.
(1) 2020-11-01 -1
Lietuvoje įsigaliojus registracijos mokesčiui, už daugelį šalyje registruojamų ar perregistruojamų automobilių reikia susimokėti. Kokią sumą teks atseikėti, paaiškėja mokestį apskaičiavus specialiomis skaičiuoklėmis. Tačiau aklai pasitikėti skaičiuotojais neverta, sako „Delfi“ skaitytoja, kuri, registruodama naujai įsigytą automobilį, turėjo pasiginčyti su registracijos mokestį renkančios „Regitros“ darbuotojais.
(9) 2020-10-19 -17
Bet kuris automobilių inžinierius patvirtins, jog vidaus degimo variklis be alyvos gali dirbti vos kelias minutes, tačiau Lietuvos rekordų knygoje užfiksuotas kur kas ilgesnis laikas. Praėjusį ketvirtadienį jis buvo dar kartą pagerintas – Vitoldas Milius su Antanu Pociumi keliolikos metų „Volkswagen Touran“ automobiliu, iš kurio variklio buvo išleista alyva, per 5 val. 23 min. nuvažiavo 307 kilometrus.
(4) 2020-10-16 -3
Dėl per didelio dūmingumo techninės apžiūros pirmu kartu neįveikia kone kas dešimtas dyzelinis automobilis. Ir, sako ekspertai, tikrai ne visada apie šią problemą liudija plika akimi matomas dūmų kamuolys iš transporto priemonės duslintuvo.
(0) 2020-10-16 -4
Kietųjų dalelių filtrai (DPF / FAP) jau tapo įprasta dyzelinių automobilių variklių dalimi, pastaraisiais metais jie pradėti naudoti ir benzininiuose varikliuose (GPF). Šie filtrai užtikrina veiksmingesnį išmetamųjų dujų valymą, todėl pasaulyje griežtėjant ekologijos reikalavimams filtrus dyzelinių automobilių vairuotojams naudoti šiandien privaloma. Dėl netinkamos priežiūros ar žinių stokos lengvai besikemšantys filtrai vairuotojams tampa nemažu galvos skausmu. Ekspertai pataria pirmiausia patikrinti, kokią alyvą naudojate – netinkami pasirinkimai gali kainuoti ir per tūkstantį eurų.
(2) 2020-10-05 6
Šį rudenį Švedijos sunkiojo transporto gamintoja „Scania“ pristatė galingiausią serijinės gamybos variklį sunkvežimiams ir atnaujino visą V8 liniją. Naujasis V8 variklių šeimos narys – net 770 AG ir 3700 Nm sukimo momento agregatas. Atnaujinta variklių linija pasižymės ne tik didesniu efektyvumu, bet ir mažesniu CO2 išmetimu naudojant tiek biodyzeliną, tiek įprastą dyzeliną.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos