Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Važiuoklė
 
 

Važiuoklė

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(17) 2009-08-07 12
Pagrindinė diferencialo (diferencialinės pavaros) automobiliuose paskirtis yra perduoti variklio generuojamą sukimo jėgą į ratus, tuo pačiu užtikrinant galimybę jiems suktis skirtingu greičiu. Toks mechaninis įtaisas ypač reikalingas darant posūkį - be jo vienas ratas slystų, dėvėtųsi kelio danga ir padangos, o transporto priemonė prarastų stabilumą. Kaip diferencialas veikia žiūrėkite video.
(4) 2014-06-26 92
Padangos automobiliui – brangus malonumas? Visų pirma ne tiek malonumas, kiek būtinybė. Antra, ne toks jau ir brangus. Žinoma, už naujų padangų komplektą galima pakloti nuo 500 Lt iki... pagal kiekvieno kišenės galimybes. Ir tai nėra mažai. Vis dėlto ratų pasaulyje yra tiesiog pasakiškus pinigus kainuojančių padangų. Pardavus tokių padangų komplektą (4 vnt.), nebereikėtų nė lietuviškų loterijų aukso puodo. Tačiau apie viską nuo pradžių.
(3) 2016-08-23 89
Užmiesčio keliuose neretai matome besimėtančias vilkikų padangų nuoplaišas. O štai ar kada nors teko matyti suplyšusios lėktuvo padangos liekanas? Ar teko apie tai kur nors skaityti, matyti sprogstančių lėktuvo padangų incidentų? Juk orlaiviai sveria dešimtis, o gal ir šimtus kartų daugiau už vilkikus. O ir greitis, kuriuo lėktuvo padanga trenkiasi į nusileidimo taką, neretai viršija 300-400 km/val. Ir vis dėlto jos praktiškai nesprogsta. Kodėl?
(8) 2017-10-27 34
Tradiciškai prieš kiekvieną šaltąjį sezoną prasideda padangų keitimo vajus. Rami galva, jei garaže turite dar tinkamas. Tačiau ką rinktis, jei automobiliui verkiant reikia naujo apavo? Ar pirkti naujas brangias? Ar pigias kiniškas? O gal restauruotas? Nespecialistu didžiulėje pasiūloje labai lengva pasiklysti.
(7) 2015-10-02 73
Ši vaizdo medžiaga – svarus argumentas, kodėl padangas derėtų pirkti tik iš patikimų rankų. Priešingu atveju galite įsigyti komplektą "vudu padangų" – t.y., padangų-zombių, kurios yra ne kas kita, o be garso tiksinčios laiko bombos, kuriomis apauti jūsų automobilio ratai.
(1) 2017-04-07 8
Automobilis - beveik būtina šiuolaikinio gyvenimo dalis. Nieko keisto, kad šios transporto priemonės taip sparčiai paplito ir šiandien beveik kiekvienas namų ūkis turi bent vieną automobilį. Tačiau kartu su laisve, kurią suteikia automobilis, atkeliauja ir rūpesčiai, susiję su automobilio remontu. Visgi, kai kuriuos darbus galima labai pigiai ir paprastai atlikti ir namuose. Pavyzdžiui, ištiesinti smulkius kėbulo įlenkimus, panaikinti įbrėžimus, restauruoti suskilinėjusias sėdynes ar netgi užlopyti pradurtą padangą.
(22) 2013-04-12 5
Kiekvieną pavasarį ir rudenį vairuotojams tenka iš naujo pamąstyti apie turimą automobilio „apavą“ – pirmiausia, jį reikia priderinti pagal sezono reikalavimus ir tuo pačiu apsispręsti ar turimos padangos vis dar yra tinkamos naudoti, ar jau laikas ieškoti naujų. Jeigu padangų protektorius tenkina kelių eismo taisyklių reikalavimus, tuomet kitas svarbus tinkamumo rodiklis – padangų amžius. Kaip taisyklė, kai kurie padangų pardavėjai skelbia, jog jau ir po kelerių metų nuo pagaminimo padangos nebetinkamos naudojimui, nepriklausomai nuo to kur ir kaip jos buvo naudotos ar tik sandėliuotos. Ar tikrai taip yra?
(37) 2015-10-15 74
Nors rytais jau spaudžia šalnos, planuojama, kad vairuotojai išvengs prievolės pasikeisti vasarines padangas dar beveik du mėnesius.
(7) 2014-11-14 22
Dėl šios klaidos, kuri aktualesnė žiemą, intensyvėja tam tikri dėvėjimosi ir deformacijos procesai, o blogiausiu atveju viskas gali baigtis net ir sprogimu.
(15) 2018-02-02 50
Žmonės iki šiol ginčijasi, kuriuos automobilius vairuoti yra maloniau - varomus galiniais ar priekiniais ratais. Iš tikrųjų, viskas priklauso nuo vairuotojo norų ir skonio - pasirinkimas tikrai yra platus. Visgi, neskaitant visomis ašimis varomų autobusų ir sunkvežimių, didžioji dalis sunkiojo transporto yra varoma tik galiniais ratais. Kodėl?
(11) 2016-11-02 112
Vokietijos automobilių gamintojo „Audi“ keliami reikalavimai automobilių kokybei yra neįtikėtinai aukšti. Regis, didelių technologinių laimėjimų pasiekusi kompanija tik didina apsukas ir siekia sukurti dar tobulesnius, saugesnius, ekonomiškesnius ir patogesnius automobilius. Visai neseniai „Audi“ pristatė revoliucinę naujovę – elektromechaninių rotacinių amortizatorių sistemą, vadinamą „eROT“.
(27) 2013-10-16 2
Kiekvienais metais ruduo ir pavasaris viešojoje erdvėje pažymimas atgyjančiomis diskusijomis apie eismo saugumą bei vairuotojų pasirengimą naujam metų laikui ir viena iš aktualiausių temų – reikalavimai sezoninėms padangoms ir prekyba jomis. O šiuo metu bene pati aktualiausia tema - ar verta pirkti kelis metus sandėliuotas padangas?
(5) 2015-05-13 52
Šis vaizdo siužetas demonstruoja, kodėl nereikėtų žaisti su pernelyg dideliu oro slėgiu padangose. Vaizdelio autorius oro kompresoriumi pradėjo pūsti ant ratlankio sumontuotą nenaują padangą ir kompresorių paliko įjungtą.
(24) 2017-11-13 36
Trečdalis visų naujų automobilių neturi atsarginės padangos. Visgi, tikriausiai toli nenuklystume nuo tiesos, spėdami, kad daugelio šio straipsnio skaitytojų automobiliuose rastume šį naudingą daiktą. Tai kodėl automobilių gamintojai atsisako atsarginių ratų? Kokios priežastys tai lemia?
(10) 2018-12-19 31
Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje televizijos laidose apie automobilius „Bose“ pademonstravo neįtikėtinomis savybėmis pasižyminčią aktyviąją pakabą.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos