Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Vidinė įtampa
 
 

Vidinė įtampa

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-04-02 -6
Kakava - tai sušildantis ir skanus gėrimas. Tačiau tai taip pat yra savotiškas desertas, o jūs tikriausiai žinote, kad tokių malonumų gali būti per daug. Tačiau per daug nesaldi kakava jums gali būti naudinga. Ypač sunkią darbo dieną.
(4) 2021-01-26 12
Daug žmonių mėgsta žiūrėti pasakojimus apie užkietėjusius herojus, postapokaliptiniame pasaulyje kovojančius su zombių ordomis, ir kai kurie iš mūsų mano, kad „ir aš galėčiau būti tokiu herojumi“. Žinoma, jūs galite neturėti jokių išgyvenimo įgūdžių, bet jei zombiai pasibels į duris, jūs žinotumėte ką daryti, remdamiesi savo žiniomis, paimtomis tik iš zombių filmų.
(0) 2020-12-18 22
Ta problema tave labai slegia? Negalvok apie tai. Galvok apie ką nors kitką. Šis patarimas yra suveikęs lygiai nulį kartų, tačiau mokslininkai mano, kad jau geriau supranta, kaip galima nutraukti įkyrių minčių grandines. Be to, naujo tyrimo rezultatai pateikia patarimų, kaip išsiugdyti geresnius mokymosi įgūdžius ir būtų kūrybingesniems darbe.
(0) 2020-11-12 1
Visuotinė pandemija sukelia neigiamas pasekmes ir šalies gyventojų psichikos sveikatai, todėl skatinant informacijos apie psichikos sveikatą sklaidą, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) sukūrė nacionalinę emocinės pagalbos platformą www.pagalbasau.lt. Šiuo metu šia svetaine jau pasinaudojo 40 tūkst. žmonių. Ministerija kviečia užsukti į šią svetainę ir pasinaudoti jos teikiamomis galimybėmis.
(0) 2020-10-14 15
Įkyrios mintys verčia mus jaustis blogai, gadina nuotaiką, tačiau atsikratyti jų nėra lengva.
(0) 2020-10-10 8
Pasaulinė psichikos sveikatos diena, kuri minima spalio 10-ąją, šiemet įgauna ypatingą svarbą. Tiek Pasaulio sveikatos organizacijos, tiek Lietuvos psichikos sveikatos ekspertai pabrėžia, jog pandemijos laikotarpis nemaža dalimi neigiamai atsiliepia asmenų, šeimų ar visuomenės psichologinei būklei. Psichoterapeutai pastebi padidėjusį nerimą dėl savo bei artimųjų sveikatos, darbo ir verslo pokyčių, tarpusavio santykių. Ilgalaikis buvimas padidinto nerimo, streso būsenoje gali sukelti tokias pasekmes, kaip pervargimas, perdegimo sindromas, gedėjimas ir nusivylimas praradus klientus, darbą, pajamas, tarpusavio ryšius, įprastą gyvenimo būdą ar artimą žmogų.
(0) 2020-10-01 -1
Jau kurį laiką COVID-19 pandemija ir jos kontrolės priemonės reguliuoja mūsų gyvenimus. Tačiau panašu, kad nauja pasaulio realybė nepaleidžia mūsų net tada, kai miegame.
(0) 2020-09-16 10
Mūsų gyvenimuose tikrai netrūksta streso. Kita vertus, ir džiaugsmą teikiančių dalykų tikrai nemažai. Tačiau kartais prispausti gyvenimo į viską reaguojame netinkamai - pasiduodame stresui ir neskiriame deramo dėmesio pozityviems įvykiams. Kaip tai pakeisti? Yra vienas būdas, kaip galite sau padėti.
(0) 2020-06-11 7
Atsidūrę situacijose, kurios mums atrodo beviltiškos, kai širdies gilumoje trokštame, kad kas nors mums padėtų, puikiausiai galime patys tapti savo gelbėtojais. Šių kognityvinių elgsenos pratimų tikslas – sumažinti psichologinį diskomfortą ir apsaugoti nuo klaidingos reakcijos bei netinkamų veiksmų.
(0) 2020-04-23 -2
Siekiant reaguoti į koronaviruso pandemiją, psichikos sveikatos ir smegenų tyrimams privalo būti teikiamas didesnis prioritetas, tvirtina mokslininkai. Jie perspėja, kad krizė gali turėti „gilų“ poveikį psichikos sveikatai visame pasaulyje dabar ir ateityje.
(0) 2020-03-22 2
Gali atrodyti, kad vaikai ir paaugliai nesidomi sveikatos temomis, neseka naujienų apie COVID-19 virusą. Bet jie stebi ir klauso tos informacijos, kuria dalinamės mes, suaugusieji. Jei jaučiame nerimą – natūralu, kad jį perduodame ir vaikams. Girdėdami nuolatinę informaciją medijose ir dalindamiesi nuomonėmis su draugais, jie pasidaro savas išvadas. Užuot palikę šią edukaciją žiniasklaidai ar draugams, mes, tėvai, turėtume padėti vaikams ir paaugliams geriau suprasti, kas vyksta Lietuvoje ir pasaulyje. Erudito licėjaus psichologė Rūta Žiaunienė dalijasi patarimais su tėvais, auginančiais vaikus nuo 2 metukų iki paauglystės: ką ir kaip kalbėti su savo vaikais apie plintančią ligą.
(0) 2019-12-21 0
Artėja didžiausios metų šventės, o kartu vis greičiau įsisuka pasiruošimo joms maratonas. Vienas kitą vejantys darbai išmuša žmones iš įprasto paros ritmo. Jaučiamas stresas, nuovargis, neretai sutrinka miego režimas. Ką daryti, kad dar iki švenčių neįvarytume savęs į kampą? Ir kaip jas atšvęsti, kad po to nebūtų dar prastesnė savijauta?
(0) 2019-09-17 16
Šiandien turiu parašyti elektroninį laišką ir atsakyti prekių tiekėjui. Rytoj reiks iš darželio anksčiau pasiimti vaikus. Sutikęs vadovą turiu jo paklausti, ar leis vykti į komandiruotę. Visa tai galime pavadinti nesibaigiančia minčių kilpa, kurioje tarsi esame įstrigę.
(0) 2019-08-12 -2
Kiekvienas mūsų gyvenime esame turėję – ar bent jau saugoję kieno nors kito – paslaptį. Tai – intriguojantis, neįprastai pasijausti verčiantis reiškinys. Tačiau kokios gi jo pasekmės žmogaus organizmui? Tai interviu The Telegraph atskleidžia klinikinė psichoterapeutė Linda Blair.
(0) 2019-08-08 10
Stresas stipriai kenkia sveikatai. Daugiausia jo žmonės patiria darbe, bet ir prisėdę ilsėtis daugelis negali atsipalaiduoti. Tačiau kartais tai padaryti yra labai sunku, todėl rinkoje yra daug meditacijai ir atsipalaidavimui skirtų programėlių. Bet ar jos veikia? Londono universiteto koledžo ir Bato universiteto mokslininkai teigia, kad yra ir geresnis sprendimas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos