Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Vidinė savijauta, emocijos
 
 

Vidinė savijauta, emocijos

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2018-12-30 0
Kas, medikų požiūriu, yra laimė, o kas – skausmas? Skausmas, kaip ir laimė ar meilė, yra signalas, ir tik supratę, iš kur jis kyla, galime su juo kovoti.
(1) 2018-12-26 6
Senėjimas yra natūralus ir neišvengiamas procesas. Tačiau pasenti galima gražiai ir elegantiškai, ir tai nereikalauja brangių asmeninio trenerio ar plastinio chirurgo paslaugų. „Fitness Magazine“ paprašė ekspertų pasidalinti patarimais, kaip kuo ilgiau išsaugoti jaunystę. Taigi, svarbiausia yra pakeisti įpročius ir į kasdienę dienotvarkę įtraukti judėjimą, sveiką mitybą ir streso mažinimo metodus. Apžvelkime tai išsamiau.
(0) 2018-12-25 18
Viena iš svarbiausių mokslinių veiklų vykdoma vienoje iš atšiauriausių ir nesvetingiausių mūsų planetos vietų – ir tai turi savo kainą.
(2) 2018-12-19 -5
Be darbo – blogai. Ir valgyti , ir apsirengti, ir už butą susimokėti reikia, ir nusipirkti kai ko norime. O dirbti sunku: nesibaigiantis vargas, problemos, tenka nuolaidžiauti nepakenčiamo būdo ar kvailiems viršininkams. Tokių, kurie būtų patenkinti savo darbu, pasitaiko retai. Kaip nesikankinti darbe?
(1) 2018-12-17 14
Nepaisant to, kad nerimo sutrikimai yra psichinės sveikatos problemos, negalima pamiršti, kad mūsų emocijos susijusios su fiziologija. Įsidėmėkite 10 fizinių nerimo požymių.
(0) 2018-12-10 3
„Kad ir kaip gerai gyventume ir kokie būtume laimingi, džiaugtumės stulbinančia mokslo ir technikos pažanga, didžiule prekių ir paslaugų gausa... Pažiūrėkime kiek visko yra, o dar visai neseniai daug ko trūko. Džiaugtumės taikos laikotarpiu, o kiek karų buvo šioje žemėje! Vis vien mes norime būti laimingesni. Jaučiame, kad dar kažko trūksta iki pilnos laimės. O daugelis žmonių, tiesą sakant, jaučiasi nelaimingi.” – „Mokslo sriubos" laidą pradeda vedėjas Ignas Kančys. Ką mokslininkai žino apie šį jausmą? Kodėl mes norime patirti laimę? Ir visų svarbiausia, kaip jaustis geriau? „Mokslo sriubos“ kūrėjai šiuos klausimus uždavė Vilniaus universiteto psichologui prof. Albinui Bagdonui.
(1) 2018-12-08 8
Pagal pasaulinius tyrimus internetu naudojasi kone pusė žmonijos, o socialiniai tinklai daugeliui užima pirmąsias vietas. Mes nuolat peržiūrime „Instagram“, sekame pranešimus socialiniuose tinkluose „Facebook“ ar „Twitter“.
(0) 2018-12-07 0
Ar pastebėjote, kad pastaruoju metu vis daugiau žmonių skundžiasi nuovargiu. Ir jie patys dažnai nežino kodėl. Jie valgo daug vaisių, geria daug vandens, stengiasi bent šiek tiek laiko praleisti lauke, tačiau dienos eigoje jie vis tiek patiria didžiulį energijos nuosmukį. Pasirodo, ir miegoti reikia mokėti - štai 5 dažniausiai pasitaikančios miego klaidos, kurios gali sukelti nesibaigiantį nuovargį.
(0) 2018-12-05 11
Baimė, kad miršti, ištiko infarktas, kad gali netekti sąmonės, išprotėti. Taip panikos atakos metu gali jaustis žmogus. Depresijos gydymo centro psichologės Rimantės Ancelės teigimu, panikos atakos dažniausiai kyla staiga, atrodo nenuspėjamos ir nekontroliuojamos, paprastai trunka 5-20 minučių.
(7) 2018-12-03 8
Kai keliamas klausimas, kodėl įvyko eismo įvykis, dažniausiai pateikiami tokie atsakymai kaip per didelis greitis ar neblaivūs vairuotojai. Tačiau juk priežastys gali būti ir kitur.
(0) 2018-11-28 22
Déjà vu - tai labai dažnas fenomenas, kurį patiriantiems žmonėms naujos patirtys ir įvykiai atrodo jau kažkur sutikti. Atrodo, kad dabar vykstantys įvykiai jau yra išsaugoti atmintyje, nors tai ir neįmanoma. Déjà vu gali būti erzinantis, bet presque vu yra lygiai toks pat dažnas, bet emocijas sukelia dar labiau neigiamas.
(0) 2018-11-28 0
Gebėjimas valdyti savo emocijas ir išlikti budriam stresinėse situacijose turi tiesioginės įtakos Jūsų veiklos rezultatams. Daugelis tyrimų patvirtiną faktą, kad nevaldomas stresas neigiamai veikia asmens psichinę ir fizinę būklę. Tačiau, įdomu tai, kad nebūtinai stresas yra blogai. Priešingai, tam tikras streso kiekis yra reikalingas, kad Jūs pasiektumėte užsibrėžtų aukštumų ir susitvarkytumėte su neišvengiamais iššūkiais. Esminė prielaida – reikia valdyti stresą, o neleisti, kad jis užvaldytų Jus (nors moksliškai teisingiau būtų sakyti, kad reikia valdyti savo racionalų atsaką į streso reakciją, o ne patį stresą). Taigi, ką daro žmonės, kurie sėkmingai valdo stresą?
(0) 2018-11-28 -2
Tamsiojo metų laiko poveikis mūsų nuotaikai ir darbingumui – natūralus. Anot psichologų, taip yra todėl, kad esame gamtos dalis net ir didžiausiuose pasaulio miestuose. Tačiau modernus biuras, ypač bendradarbystės erdvė, mums gali padėti atremti slogios nuotaikos ataką. Psichologė Eglė Vasiliauskienė įvardija tris taisykles, kurių derėtų laikytis, norint išsaugoti gerą ūpą ir darbingumą tamsiuoju metų laiku.
(0) 2018-11-28 4
Dažnas žmogus pasiskundžia jaučiantis nuolatinį nuovargį, silpnumą, apetito stoką, tačiau retas pagalvoja, kad šiuos simptomus gali lemti ne tik poilsio stoka – tai gali būti ir vienas iš mažakraujystės simptomų.
(0) 2018-11-26 4
Pensilvanijos universiteto (JAV) mokslininkai atliko naują tyrimą, kuriuo nustatė, kad laiką, praleidžiamą naudojantis socialiniais tinklais, apribojus iki 30 minučių per dieną, reikšmingai pagerėja savijauta, rašo „Business Insider“.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos