Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Viešasis transportas
 
 

Viešasis transportas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(31) 2015-01-19 29
Prieš 49 metus, 1965-12-31 15 valandą į Kauno miesto gatves išvažiavo pirmieji troleibusai. Per šį laiką nuo vos 8 troleibusų ir vieno maršruto, nuo ko ir prasidėjo šio miesto troleibusų sistema, ji išaugo iki 16 maršrutų ir virš 100 kiekvieną darbo dieną po miestą važinėjančių ūsuočių. Naujausias įvykis miesto troleibusų sistemoje – 2014 metų spalio 6 dieną Kaune buvo paleistas troleibusų eismas nauja atkarpa – Parodos kalnu. Žvilgtelėkime į Kauno troleibusų sistemą, maršrutus, taip pat paklauskime savivaldybės ir „Kauno autobusų“ atstovų, kokią ateitį ši viešojo transporto rūšis turi Kauno mieste.
(6) 2014-12-15 46
Permatomas ir itin lengvas, varomas elektros baterijomis, tam tikrą atstumą galintis riedėti be laidų – tokį naujos kartos troleibusą iš 1982 metų laidos troleibuso, priklausančio savivaldybės bendrovei „Kauno autobusai“, kuria Klaipėdos įmonė „Vėjo projektai“.
(13) 2014-12-11 -17
Paryžiaus merė sekmadienį išdėstė planą apriboti automobilių eismą istoriniame miesto centre ir sakė norinti iki 2020 metų uždrausti dyzelinu varomas mašinas.
(5) 2014-12-04 23
Klaipėdoje pradėjo veikti pirmasis šalyje keleivių persodinimo terminalas. Jame automobilius ir dviračius palikę priemiesčių gyventojai, toliau kelionę tęsti skatinami viešuoju transportu. Taip siekiama sumažinti automobilių srautus Klaipėdos centre.
(7) 2014-10-26 26
Dubajaus valdžia dovanoja 4 kilogramus aukso už automobilio atsisakymą ir naudojimąsi visuomeniniu transportu.
(2) 2014-10-09 26
Kad viešasis transportas būtų patrauklus, neužtenka nupirkti naujų autobusų ir paleisti juos maršrutais, kuriais žmonės nesinaudoja. Viešasis transportas turėtų būti įperkamas ir patogus.
(17) 2014-09-11 -4
Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius „Žinių radijo" laidoje „Atviras pokalbis“ teigė, kad sostinėje transporto rudens sezonui buvo pasiruošta tinkamai, tačiau spūsčių išvengti piko valandomis nepavyks:
(2) 2014-08-13 22
Esminis troleibuso trūkumas – būtinybė važiuoti tuo pačiu nustatytu maršrutu, prisijungus prie elektros laidų. Tiesa, šiuolaikiniai troleibusai naujų technologijų dėka jau gali keletą ar net keliolika kilometrų nuvažiuoti ir be kontaktinio tinklo. Tačiau Kauno troleibusui, pasirodo, ne kliūtis ir... 100 kilometrų.
(1) 2014-07-23 2
Helsinkis neseniai paskelbė apie planus per 10 metų iš pagrindų pertvarkyti šiuo metu egzistuojantį viešojo transporto tinklą į išmanią, nuo taško A iki taško B sistemą, kur transportas būtų užsakomas pagal poreikį. Teoriškai tokia sistema, naudojanti skirtingas transporto priemones, bet vieną apmokėjimą, turėtų būti tokia patogi, jog miesto gyventojams išvis nebereikėtų nuosavų automobilių, rašo theguardian.com.
(0) 2014-07-05 0
<p style="font-style:italic">Algoritmas planuoja ir tvarko naktinį vienos iš geriausių pasaulyje metro sistemų inžinierių darbą – ir atlieka tai efektyviau, nei galėtų žmogus</p>
(1) 2014-07-03 5
Londono gyventojai ar artimiausiu metu jame ketinantys apsilankyti turistai, nekantraujantys pasivažinėti legendiniais dviaukščiais autobusais, tikrai turėtų pradėti savo kelionę nuo miesto centre esančios „Regent Street“ gatvės. O reikalas tas, kad būtent čia neseniai buvo pastatyta realaus dydžio autobusų stotelė iš... „Lego“ kaladėlių.
(26) 2014-06-19 148
Klaipėdoje, S.Daukanto gatvėje, stūksančiame pastate gimsta „kūdikis“, kuris dienos šviesą turėtų išvysti po dviejų trijų savaičių. Įmonės „Vėjo projektai“ komanda baigia konstruoti modernų troleibusą-laboratoriją. Tačiau tai – tik pirmas laiptelis. Pagrindinis įmonės tikslas – sukurti inovatyvų ir ypač lengvą elektra varomą miesto autobusą, kurio geistų viso pasaulio viešojo transporto bendrovės.
(79) 2014-06-03 77
Rusas išradėjas Anatolijus Junitskis sugalvojo gamtą ir išteklius tausojančią transporto priemonę: ant specifinių stygų judantį traukinį, kurio išbandymui ir pristatymui pasirinko Lietuvą. Inžinierius šaliai žada ne tik viso pasaulio dėmesį, bet ir neregėtas investicijas.
(0) 2014-05-22 75
Magnetinės levitacijos traukiniai dėl ypač didelio greičio pastaraisiais metais sulaukė didelio mokslininkų susidomėjimo. Jų vystymosi pradžia buvo labai lėta – pirmasis 1984 m. važiavęs magnetinęs levitacijos traukinys judėjo vos 42 kilometrų per valandą greičiu.
(0) 2014-04-10 2
Vilniaus planuose dviejų objektų Antakalnyje – Olandų žiedo ir Jono Pauliaus II aikštės šalia Vilniaus Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčios – rekonstrukcija.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos