Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Viešasis transportas
 
 

Viešasis transportas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(79) 2014-06-03 77
Rusas išradėjas Anatolijus Junitskis sugalvojo gamtą ir išteklius tausojančią transporto priemonę: ant specifinių stygų judantį traukinį, kurio išbandymui ir pristatymui pasirinko Lietuvą. Inžinierius šaliai žada ne tik viso pasaulio dėmesį, bet ir neregėtas investicijas.
(31) 2015-01-19 29
Prieš 49 metus, 1965-12-31 15 valandą į Kauno miesto gatves išvažiavo pirmieji troleibusai. Per šį laiką nuo vos 8 troleibusų ir vieno maršruto, nuo ko ir prasidėjo šio miesto troleibusų sistema, ji išaugo iki 16 maršrutų ir virš 100 kiekvieną darbo dieną po miestą važinėjančių ūsuočių. Naujausias įvykis miesto troleibusų sistemoje – 2014 metų spalio 6 dieną Kaune buvo paleistas troleibusų eismas nauja atkarpa – Parodos kalnu. Žvilgtelėkime į Kauno troleibusų sistemą, maršrutus, taip pat paklauskime savivaldybės ir „Kauno autobusų“ atstovų, kokią ateitį ši viešojo transporto rūšis turi Kauno mieste.
(30) 2017-04-30 22
JAV startuolio „Hyperloop One“ kuriamo itin greito traukinio „Hyperloop“ linija galėtų atsirasti šalia būsimo Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“, sako susisiekimo ministras.
(26) 2014-06-19 148
Klaipėdoje, S.Daukanto gatvėje, stūksančiame pastate gimsta „kūdikis“, kuris dienos šviesą turėtų išvysti po dviejų trijų savaičių. Įmonės „Vėjo projektai“ komanda baigia konstruoti modernų troleibusą-laboratoriją. Tačiau tai – tik pirmas laiptelis. Pagrindinis įmonės tikslas – sukurti inovatyvų ir ypač lengvą elektra varomą miesto autobusą, kurio geistų viso pasaulio viešojo transporto bendrovės.
(24) 2015-04-17 58
Lietuvoje įprasta piktintis blogais įstatymais, valdininkų savivale, nesiskaitymu su paprastais gyventojais. Bet ar mes patys nors ką padarome, kad tokių reiškinių mažėtų? Juk iniciatyvos, nors ir nedidelės, gali labai daug. Puikus pavyzdys – 2013 metų vasarį įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA), per porą metų spėjusi įrodyti, kad ir be ryškaus finansinio užnugario pilietiškos organizacijos gali sutramdyti ir politikus, ir verslininkus.
(23) 2016-10-15 84
Nuo 2013 metų pradžios visiems Taline registruotiems piliečiams viešasis transportas yra nemokamas. Ir nors ši iniciatyva stipriai kritikuota, nes miestui tai bus per didelė prabanga, dabar tvirtinama, kad Talinui nemokamas transportas atneša po 20 mln. Eur pelno per metus.
(22) 2016-03-04 8
Sostinės savivaldybė kitą savaitę planuoja skelbti naują vežėjo konkursą, ir į sostinės gatves turėtų išriedėti nauji autobusai. Galimybe teikti viešojo transporto paslaugas sostinėje domisi lenkų, čekų, olandų įmonės, gauta užklausa ir iš Didžiosios Britanijos.
(20) 2017-08-21 3
Vilniaus metropoliteno projektas – ekonomiškai negyvybingas, o valstybė turi daug svarbesnių problemų. Taip portalui LRT.lt sako Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų frakcijos narys Virginijus Sinkevičius.
(17) 2018-07-09 -1
Kamos automobilių gamykla Kazanėje vietos žiniasklaidai ir valdžios atstovams parodė elektra varomą elektrinį autobusą „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“. Demonstracinis natūralaus dydžio maketas buvo pristatytas 2016 metais, o dabar kompanija jau paruošė ir du važiuojančius prototipus.
(17) 2014-09-11 -4
Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius „Žinių radijo" laidoje „Atviras pokalbis“ teigė, kad sostinėje transporto rudens sezonui buvo pasiruošta tinkamai, tačiau spūsčių išvengti piko valandomis nepavyks:
(16) 2015-05-22 60
Europos didmiesčiuose taksistai rengė protesto akcijas, kuriose dalyvavo apie 30 tūkst. profesionalių taksi vairuotojų.
(15) 2019-06-01 31
Vos penkios minutės – tiek tetruks įkrauti elektrinį autobusą, pagamintą Klaipėdoje. Jau rudenį du tokie autobusai turėtų imti važinėti uostamiesčio gatvėmis. Šio autobuso gamintojas – Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje veikianti „Dancer“ bendrovė, suburta iš mokslininkų ir kitų specialistų.
(15) 2018-02-02 50
Žmonės iki šiol ginčijasi, kuriuos automobilius vairuoti yra maloniau - varomus galiniais ar priekiniais ratais. Iš tikrųjų, viskas priklauso nuo vairuotojo norų ir skonio - pasirinkimas tikrai yra platus. Visgi, neskaitant visomis ašimis varomų autobusų ir sunkvežimių, didžioji dalis sunkiojo transporto yra varoma tik galiniais ratais. Kodėl?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos