Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Viršgarsiniai ir hipergarsiniai lėktuvai
 
 

Viršgarsiniai ir hipergarsiniai lėktuvai

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-05-21 7
Nauja aeronautikos ir kosmonautikos bendrovė „Hermeus“ paskelbė planus žengti į ištuštėjusią viršgarsinių keleivinių skrydžių rinką. Įmonė skelbia planą sukurti tokį lėktuvą, kuris sugebės išvystyti 5 machų greitį ir kelionės laiką iš Paryžiaus į Niujorką sutrumpintų nuo 7 iki 1,5 valandos, rašo „Ars Technica“.
(0) 2019-04-08 9
Tikriausiai esate kada pagalvoję, kad būtų smagu paskraidyti naikintuvu. Ir tai nėra visiškai beprotiška svajonė - kai kurie naikintuvai turi ir vietą antrajam pilotui ar keleiviui. Pavyzdžiui, „Dassault Rafale B“ yra skraidinęs ir Prancūzijos politikus, ir tarnybą baigusius karius, ir paprastus civilius. Tik praeitą mėnesį vienam tokiam keleiviui nepasisekė - dėl nežinomų priežasčių jis buvo katapultuotas.
(4) 2019-03-15 16
Kurdama viršgarsiniu greičiu skraidančius, bet didelio triukšmo nekeliančius lėktuvus, NASA padarė beprecedenčių nuotraukų, kuriose užfiksuota dviejų viršgarsinių lėktuvų sukeltų smūginių bangų sąveika.
(0) 2018-12-20 8
1976 m. pasaulis sulaukė pirmųjų reguliarių viršgarsinių komercinių skrydžių. Britų ir prancūzų inžinierių dėka buvo sukurtas lig šiol sėkmingiausias viršgarsinių keleivinių lėktuvų modelis – Konkordas, galėjęs pasiekti greitį, net du kartus viršijantį garso greitį (2 machai, 2160km/h). Eilinis skrydis tarp Londono ir Niujorko įprastu lėktuvu trukdavęs apie 7 valandas su Konkordu truko vos 3,5 valandos. Keleiviai galėjo mėgautis ypatingai greitomis kelionėmis iki pat 2003 m. kuomet buvo sustabdyti visi konkordų skrydžiai. Nepaisant vis didėjančio oro transporto keleivių srauto, šiuo metu nėra nei vieno maršruto, kuriame būtų naudojami viršgarsiniai lėktuvai. Tačiau pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie galimą viršgarsinių lėktuvų sugrįžimą.
(2) 2018-12-01 10
Naujo Rusijos viršgarsinio keleivinio lėktuvo prototipas bandomiesiems skrydžiams bus parengtas per artimiausius 2–3 metus, pranešė projektą įgyvendinančio Centrinio aerohidrodinamikos instituto vadovas.
(0) 2018-11-13 0
Lėktuvų gamintojų kompanija „Boeing“ kuria radikalų viršgarsinį keleivinį lėktuvą, kuris gali keliauti net 6500 km/h greičiu ir nuskraidinti keleivius iš Australijos į Europą vos per 5 valandas. Kompanija mano, kad ši koncepcija galėtų būti panaudota tiek karinėje pramonėje, tiek komerciniais tikslais.
(0) 2017-07-24 -12
Karybos ir aviacijos ekspertai nuolat pabrėžia – geras naikintuvas privalo būti labai manevringas. Dėl to dažnai kritikuojamas naujas amerikiečių F-35 – siekiant jį paversti kuo universalesniu orlaiviu buvo prarastos manevringumo savybės. Visgi, aviacijos parodoje Paryžiuje naikintuvui pavyko surengti neprastą pasirodymą, bet rusiškas SU-35S ką tik parodė kažką tiesiog neįtikėtino.
.
(3) 2017-06-12 23
<em>Lockheed Martin atskleidė kai kurias detales apie SR-72, pakeisiantį SR-71 Blackbird žvalgybos lėktuvą. SR-72 hipergarsinis lėktuvas bus šturmo ir žvalgybos lėktuvas, galintis pasiekti 6
(4) 2016-11-13 47
<i>NASA, JAV KOP ir Lockheed Martin atstovai susirinko Kalifornijoje ir paskelbė, kad ultragarsiniai lėktuvai yra „neišvengiami“ – suprask, metas pratintis prie minties skraidyti daugiau nei
(8) 2016-05-20 17
<i>Kelionės lėktuvu užknisa. Jos per ilgos, nepatogios, <a href="http://www.sciencealert.com/this-infographic-shows-the-four-dirtiest-places-on-aeroplanes">visur pilna mikrobų</a>, langai ne tik <
(9) 2016-04-05 20
Startuolis iš JAV Kolorado valstijos žada konstruoti už „Concorde“ greitesnius keleivinius lėktuvus, kuriais skristi bus galima net keturis kartus pigiau.
(5) 2016-03-25 56
<i>JAV gynybos korporacijos <b>Lockheed Martin</b> vadovė Marillyn A. Hewson pranešė, kad karinio hipergarsinio lėktuvo HTV-3X kūrimo darbai vyksta visu greičiu</i>
(1) 2016-03-03 30
NASA inžinierius įgaliojo sukurti naujo tipo reaktyvinį lėktuvą, kuris skristų greičiau už garsą, tačiau be jį išduodančios smūginės garso bangos. Garso greitį viršijęs erdvėlaivis generuotų tik menką zvimbimą, kurį tyrėjai vadina „viršgarsiniu širdies plakimu“.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos