Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Volkswagen
 
 

Volkswagen

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-01-21 -6
Praėjusiais metais Lietuvoje buvo fiksuojama mažiau smulkių vagysčių iš automobilių nei 2019-aisiais, rodo draudikų statistika. Vis dėlto stambių vagysčių skaičius išliko panašus.
(8) 2021-01-20 7
„Volkswagen ID.4“ - tai naujas elektrinis 4,58 metrų ilgio krosoveris. „Tesla Model 3“ - tai kompaktiškas sedanas ir pigiausias savo gamintojo modelis. Skirtumų tarp šių automobilių yra daug, bet kaina taip pat svarbi.
(0) 2021-01-19 31
Atostogos skamba gerai, bet tik tada, kai jos nėra priverstinės. „Audi“, kaip ir daug kitų technologinių bendrovių, pateko į daugeliui nežinomos krizės gniaužtus. Stoja automobilių gamyba ir „Audi“ bosas Markusas Duesmannas yra priverstas pripažinti - automobiliai vėluos ir laikinai be darbo liks apie 10 tūkstančių darbuotojų. Ir tai nėra tik „Audi“ problema.
(4) 2021-01-18 7
Tyli žiemos ryto didybė. Po jūsų kojomis girgžda sniegas, vėjas judina nuo šalčio traškančias nuogas medžių šakas. Kažkur tolumoje aimanuoja kuriamas dyzelinis variklis ir girdisi ledo gremžtukų choras. Nesijuokiate, nes pats pasidavėte anksčiau ir einate į autobusų stotelę.
(18) 2021-01-11 37
Vienas iš didžiausių elektromobilių privalumų - galimybė vairuoti naudojant vieną pedalą. Naudojant vien akceleratorių galima važiuoti labai tiksliai, o vairuotojas mažiau pavargsta. Kai elektromobilis neturi tokios galimybės, jis yra aršiai kritikuojamas - juk vieno pedalo metodas taip patinka vairuotojams! Tačiau „Volkswagen“ teigia, kad regeneracija kaskart pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus nebūtinai yra geriausias sprendimas.
(2) 2021-01-08 15
Elektromobilių rinka vis dar yra gerokai mažesnė už vidaus degimo varikliais varomų automobilių. Tačiau tikriausiai nebėra abejojančių, kad tai - perspektyviausa automobilių pramonės šaka. Savaime aišku, „Tesla“ parduoda daugiausiai elektromobilių, bet kas rikiuojasi už jos?
(0) 2021-01-01 2
Dar 2018 metais Elonas Muskas norėjo „Tesla“ parduoti „Apple“ už 60 mlrd. JAV dolerių. Tąkart „Apple“ generalinis direktorius Timas Kukas net nesileido į derybas. Dabar paaiškėjo, kad „Tesla“ kompaniją norėjo įsigyti „Volkswagen“ koncernas.
(4) 2020-12-31 9
„Volkswagen“ po truputį tampa elektromobilių kompanija, todėl kuriami ne tik automobiliai, bet ir jų įkrovimo technologijos. Viena iš jų - autonominis robotas, kuris, panašu, po truputį tampa realybe.
(5) 2020-12-29 17
„Volkswagen“ dar 2019-ųjų lapkritį užpildė prašymą gauti patentą elektriniam universalui. Ir ką tik jį gavo.
(2) 2020-12-23 25
Po „ID.3“ hečbeko, „ID.4“ krosoverio ir būsimo „ID.5“ kupė krosoverio „Volkswagen“ dabar kuria savo „ID Vizzion“ koncepcinio sedano versiją, siekdamas, kad elektra varoma transporto priemonė būtų parduodama 2023 m. Gamintojas ją vysto kodiniu pavadinimu „Aero-B“, rašo „Automotive News Europe“.
(2) 2020-12-17 5
2019-ųjų Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristatė „I.D. Buggy“ - pagal senų bagių stilių sukurtą elektromobilio koncepciją. Ir tuomet „Volkswagen“ sakė, kad galvoja apie šio automobilio gamybą.
(0) 2020-12-14 -4
Harryis Metcalfeas - labai garsus automobilių žurnalistas, žinomas dėl to, kad 1998 metais sukūrė entuziastams puikiai pažįstamą žurnalą „Evo“. Naujausioje savo apžvalgoje Metcalfeas pažvelgė į „Volkswagen ID.3“ galimybes ir šis elektromobilis jam patiko. Išskyrus vieną nesklandumą - ID.3 įkando žurnalistui į pirštą.
(0) 2020-12-10 1
Lietuvos gatvėse sutikti tokį automobilį kaip „Volkswagen Caddy“ – kasdienybė. Dėl savo praktiškumo juos naudoja tiek įmonės ar įstaigos, tiek privatūs asmenys. Tačiau kaunietis Deividas Butkus pamanė, kad ir toks, iš pavadinimo sprendžiant, nuobodus automobilis kaip „Volkswagen Caddy“ gali būti dėmesio magnetu. Ypač jei tai antram gyvenimui prikeltas pirmosios kartos modelis. Tokių Lietuvoje – vienetai, o išvysti gatvėje analogiškos kartos „Caddy“ – visiška retenybė.
(12) 2020-12-02 6
Kai 2015 metais Herbertas Diessas tapo „Volkswagen“ vadovu, jo laukė nelengva užduotis. Po dyzelgeito skandalo reikėjo iš naujo išrasti „Volkswagen“ tapatybę. Dabartiniai laikai yra ne ką ramesni, nes prieš akis yra dar didesnis iššūkis. Jam įveikti Diessas suformulavo „Misiją T“.
(12) 2020-11-16 10
„Volkswagen“ rimtai ruošiasi elektrinei ateičiai. Visi ankstesni pasiekimai neturi reikšmės, jei šis perėjimas prie naujos kartos produktų nebus sėkmingas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos