Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Žmogiškasis faktorius aviacijoje
 
 

Žmogiškasis faktorius aviacijoje

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2018-10-30 8
Žarnyno dujos yra natūralus reiškinys, kuris kamuoja visus. Bent kelioliką kartų per dienų šios dujos yra pašalinamos. Dažniausiai tai nesukelia didesnio diskomforto, tačiau lėktuve gali sukelti ir neplanuotą nusileidimą, kuris yra labai brangus tiek pinigine, tiek laiko prasmėmis.
(8) 2018-10-16 19
Aviacijos kompanijos, nepaisydamos didelių galimų sutaupymų, prie skrydžių su vienu pilotu, ar iš vis be piloto, pereiti neskuba dėl neigiamos keleivių nuomonės.
(1) 2018-05-29 9
Tokius siužetus esame matę filmuose. Lėktuvo pilotas netenka sąmonės (ar miršta), paleidžia vairalazdę ir lėktuvas iš karto smenga žemyn. Pasigirsta vėjo šniokštimas, pradeda klykti aliarmo signalas, keleiviai puola į paniką. Bet ar tikrai viskas vyktų taip? Kas iš tiesų nutinka, kai pilotas netenka sąmonės?
(0) 2018-05-14 22
Ar esate pastebėję, kad jūsų kelias į lėktuvą visada būna pažymėtas ryškiaspalviais kūgeliais? Kartais jie būna išdėlioti gana tingiai - paliekami dideli tarpai, dažnai vietoj kūgelių atsistoja patys oro uosto darbuotojai pirštu parodantys, kur jums eiti. Arba kur jums neiti - po sparnu eiti negalima. Bet kodėl? Juk dažniausiai varikliai yra išjungti, o ir kelią iki tolimesnių durų taip žymiai sutrumpintumėte.
(0) 2018-02-13 12
<em>Vieno piloto valdymas pirmiausia bus išbandytas krovininiuose lėktuvuose, bet jei visuomenė pritars, tas pats galėtų būti atlikta ir keleiviniuose lėktuvuose</em>
(1) 2018-02-07 28
Kelionės lėktuvais yra labai saugios. Visgi, avarijų kartais nepavyksta išvengti. Dar ore pastebėtos techninės bėdos dažniausiai suteikia laiko pasiruošti avariniam nusileidimui. Keleiviai tokiais atvejais informuojami laikytis saugumo taisyklių, nesiblaškyti, saugoti galvą ir pasiruošti galimai evakuacijai. Bet ar jiems pilotai pasako apie padėties rimtumą? O gal tiesa nuslepiama, siekiant išvengti panikos?
(2) 2017-06-28 -3
„AirAsia“ kompanijos lėktuvas, skridęs iš Australijos į Malaizija po pusantros valandos turėjo apsisukti ir grįžti į oro uostą. Kaip skelbė orlaivio keleiviai, dėl techninių problemų staiga lėktuvą ėmė purtyti it skalbyklę, rašo slate.com.
(2) 2017-04-17 -2
Visi turi savų paslapčių. Galbūt žinote, kad kažkas turi slaptą „Facebook“ paskyrą, norėdami tikrinti savo antras puses ar tiesiog smagiai bendrauti su kitais žmonėmis. Bet vargu, ar tai gali pridaryti žalos ir tai lieka asmeninės sąžinės reikalu, rašo indy100.com.
(1) 2017-03-14 17
Rusijos gyventojai – nepaprastai sunerimę: savo likimą jie galbūt atiduoda į nepatikimų pilotų rankas. Daugybė pažymėjimų, suteikiančių teisę pilotams valdyti civilinius lėktuvus, gali būti suklastoti.
(7) 2017-01-18 38
JAV Federalinis tyrimų biuras 45 metus bandė nesėkmingai įminti lėktuvo apiplėšimo mįslę. 1971 m. Danas B. Cooperis su parašiutu ir 200 tūkst. JAV dolerių išpirkos pinigų iššoko iš į Sietlą skrendančio lėktuvo. Po to daugiau niekas jo nematė. Atrodo, kad tyrėjai-mėgėjai gali išjudinti bylą iš mirties taško.
(0) 2017-01-07 12
Naujai sukurtas robotas gali sėdėti lėktuvo piloto kėdėje ir valdyti orlaivį taip pat gerai, kaip tai padarytų žmogus.
(3) 2016-10-03 18
Lėktuvo autopiloto veikimo principas daugeliui išlieka mįslė. Ar tikrai lėktuvas gali pakilti, skristi ir nusileisti vienas pats, o pilotai reikalingi tik sistemų priežiūrai ir reagavimui, jei ištiktų kas netikėto?
(1) 2016-09-21 7
Savaeigiais traukiniais ir automobiliais jau naudojamės, o kada skraidysime bepiločiais lėktuvais? Šis technologinis užmojis gali būti įgyvendintas ne taip jau negreit, portale bbc.com rašo mokslo ir technologijų žurnalistė K. Moskvitch.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos