Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Žmogus ir virtuali realybė
 
 

Žmogus ir virtuali realybė

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-02-05 1
Vykstantis lūžis tarp virtualios ir papildytos realybės jau nebestebina, o mintis tapti virtualiu „influenceriu“ – reali. Pasaulyje išgarsėjęs pavyzdys – virtuali socialinių tinklų žvaigždė Lil Miquela, per trumpą laiką sulaukusi 1,9 mln. sekėjų ir dirbusi su garsiausiais mados ženklais, kaip „Prada“, „Chanel“, „Tesla“. Šiame technologijų lūžio kontekste neatsilieka ir Lietuva. Rytoj prasidedančioje tarptautinėje mokymosi, studijų ir karjeros planavimo parodoje „Studijos 2020“ įsikūrusioje Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) STEAM erdvėje lankytojai galės susipažinti su pirmąja virtualia studente, užduoti jai klausimus ir gauti atsakymus.
(1) 2017-04-13 -4
Mūsų dienomis atsiranda vis daugiau naujų žaidimų ir jų platformų, specialiai pritaikytų virtualiai realybei. Žaidimų entuziastams, mainais į personažo valdymą pelytės pagalba, technologijų gamintojai siūlo atsidurti įvykių sūkuryje ir į žaidimą žvelgti iš pagrindinio personažo perspektyvos. Virtualios realybės žaidimų jau pasirodė ne viena dešimtis, bet į kuriuos iš jų šiandien turėtume atkreipti didžiausią dėmesį?
(1) 2017-03-30 4
„Apple“ pradėjo kloti pamatus savo ateičiai, kadangi investavo į papildytosios realybės (PR) technologiją. Pastaroji perteikia mūsų pojūčius, sujungdama juos su kompiuterio sukurtu turiniu.
(0) 2017-03-05 14
Lietuvoje nuo kovo pristatoma Taivano techninės įrangos gamintojos MSI VR kuprinė „VR One“, sverianti 3,58 kg. Jos privalumas - VR vaizdai neužkliūnant už kompiuterio laidų rezginio.
(9) 2017-02-15 24
Jau keletą metų nemažai gamintojų atstovų tvirtina, kad virtuali realybė yra didelis žingsnis į priekį daugelyje gyvenimo sričių. Tačiau iš tiesų, nepaisant stambiausių ir smulkesnių kompanijų pastangų, jokios revoliucijos iki šiol neįvyko. „Sony“, „Oculus“, HTC ir „Google“ pernai išleido savo prietaisus, panardinančius į virtualios realybės pasaulį, tačiau didelio populiarumo jie nesusilaukė.
(1) 2017-02-05 4
Kuo toliau, tuo dažniau net paprastuose pokalbiuose tarp žmonių galima išgirsti žodžius „virtuali realybė“. Dar visai neseniai, žmonės, besidomintys naujausiomis IT technologijų naujienomis, kalbėdavo apie telefonus, kompiuterius ar 3D televizorius. Tačiau laikas bėga ir naujausios technologijos suteikia vizualinę galimybę „gyventi ir būti“ ten, kur nori, t. y. sukuriami visiškai nauji vaizdo, judesio, erdvės suvokimo potyriai, kuriuos padeda įgyvendinti virtualios realybės akiniai. Šiuo metu vienas iš virtualios realybės žaidėjų, kuriam tenka svarbus vaidmuo - „Samsung Gear VR“.
(0) 2017-01-17 7
Virtualiu pasauliu buvo susidomėta dar prieš 5 dešimtmečius, tačiau šiandien prieinami įrenginiai atsirado dar visai neseniai. Atvykę į parduotuvę žmonės labiausiai susižavėdavo „Oculus Rift“ virtualios realybės (VR) akiniais. Buvo aišku iškart – tai ateitis.
(4) 2017-01-01 -21
Nuotolinio bučinių perdavimui skirtą įrenginį „Kissenger“ sugalvojo Didžiosios Britanijos studentė Emma Yann Zhang. Jos manymu, šis įrenginys taps nepakeičiamu daiktu įsimylėjusiems asmenims, kurie švenčių metu yra skirtinguose miestuose. „Kissenger“ skirtas dvipusiam ryšiui ir leidžia naudotojams vienu metu siųsti bučinius ir juos gauti.
(0) 2016-12-26 19
1996-aisiais devyniolikametė Jennifer Ringley įsijungė interneto kamerą, stovėjusią ant jos kompiuterio, jos koledžo bendrabučio kambaryje. Šiuo paprastu veiksmu ji pakeitė pasaulį.
(9) 2016-12-20 26
Japonija yra krizėje, kalbant apie artimus žmonių santykius. Į darbą ir karjerą panirę jauni japonai nelinkę veltis į romantiškus santykius, arba tiesiog tam neturi laiko. O tai lemia mažesnį gimstamumą ir populiacijos mažėjimą.
(0) 2016-12-13 29
Vašingtono universiteto mokslininkai (University of Washington) sukūrė ir išbandė technologiją, leidžiančią žmonėms tiesioginės smegenų stimuliacijos būdu valdyti kompiuterinį žaidimą.
(5) 2016-12-07 1
Apie virtualią realybę pastaraisiais metais buvo kalbama labai nemažai, o ši technologija traukė visų dėmesį. Kuriant virtualios realybės įrenginius buvo investuoti dideli pinigai, bet panašu, kad investicijos gali atnešti nemažai nuostolių, nes pirkėjai ne itin perka šiuos brangius žaisliukus.
(1) 2016-11-29 6
Virtualios realybės technologijos šiandien dažniausiai linksniuojamos žaidimų naujienų pristatymuose. Nėra jokių abejonių, kad 2016-ieji yra virtualios realybės proveržio metai. Tačiau ši technologija gali ir turi būti pritaikoma praktiškai – ji naudojama medicinoje, moksliniuose bandymuose, interjero dizaino kūrime ir taip toliau. Garsus ir lietuvių labai mėgstamas automobilių gamintojas „Audi“ virtualios realybės technologijas naudoja išbandyti automobilių surinkimo procesus.
(3) 2016-09-30 31
Turbūt daugelis žmonių šiandien susimąsto, kaip ateityje atrodys mūsų laisvalaikis. Virtuali ir papildyta realybė bei kitos naujos technologijos jau yra pilnai pasiruošusios užvaldyti pramogų pasaulį ir šis vaizdo įrašas atskleidžia, kaip tai atrodys.
(32) 2016-07-19 10
Neseniai duodamas interviu technologijų konferencijoje Kalifornijoje, išradėjas ir verslininkas Elonas Muskas pareiškė, jog mes gyvename kompiuterinėje simuliacijoje. Iš pradžių šis teiginys pasirodė nerealus, tačiau kiek tiesos gali slypėti šio mokslininko mąstyme?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos