Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Sunkvežimių aerodinamika ir kuro sąnaudų mažinimas
 
 

Sunkvežimių aerodinamika ir kuro sąnaudų mažinimas

Žymės vieta žymių medyje:
Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-07-28 3
Viena pagrindinių priežasčių, užtikrinusi dar mažesnes sunkvežimių degalų sąnaudas, yra greičio palaikymo sistemos, transmisijos ir variklio valdymo optimizavimas, kurį leido pasiekti dar labiau patobulinta PPC (angl. „Predictive Powertrain Control“). Kaip veikia ši išmanioji į „Mercedes-Benz“ sunkvežimius diegiama sistema ir kokią ji turi įtaką ekonomiškumui?
(2) 2018-09-15 8
Vokietijos „Mercedes-Benz“ pristatė naują vilkiką „Actros“. Šis ypatingas tuo, kad yra pirmasis serijinis sunkiasvoris, turintis kameras vietoje veidrodėlių ir galintis važiuoti kone savarankiškai.
(0) 2016-12-09 9
Jau tikriausiai visi matė „Volvo Trucks“ triuką su prie sunkvežimio prikabintu parasparniu. Tiems, kurie dar nematė šio įspūdingo reklaminio klipo, video pateikiamas apačioje. Akivaizdu, kad triukas nebuvo paprastas – „Volvo Trucks“ tokių paprasčiausiai nedaro. Bet ką jis iš tiesų demonstruoja ir kaip buvo filmuojamas?
(1) 2011-02-11 0
Projektas „One More Pile“ Šiaurės Švedijoje įgyvendinamas jau dvejus metus. Įgyvendinant šį projektą ieškoma būdų racionalizuoti medienos gabenimą. Dėmesio centre – 30 metrų ilgio ir 66 tonų naudingosios apkrovos „Volvo“ miškavežis. Naujausios ataskaitos duomenimis, jei būtų leista eksploatuoti tokius autotraukinius medienos gabenimui, degalų sąnaudas pavyktų sumažinti net 20 proc.
(20) 2009-12-02 0
Olandijos mokslininkai pasiūlė inžinierinį sprendimą kaip pagerinti krovininių automobilių aerodinamiką ir tokiu būdu sutaupyti kuro sąnaudas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos